Question Dmt freebase

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Mimosa hostilis extraktion, efter att ha skrapat från naaptha extraktion, lägg dmt skrapning i heptan (hur muc?) och lägg på magnetisk värmeplatta omrörare (50 ° C?), Dra sedan upp kalkonbaster sätta på pyrex sätta i frysen 12 timmar. (sedan om du vill ha freebase som slutprodukt inte fumaerate, hur man extraherar dmt freebase från Heptane? Tvätta bara i heptan 1ce, eller 3 x som med naaptha?).
Tack så mycket!

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jag skulle rekommendera Naaptha, vilket innebär att man i princip löser upp en mängd freebase DMT i en minimal mängd
Naaptha, följt av återvinning av DMT genom frysutfällning. Nyckeln till
rening är att använda den minsta mängd Naaptha som krävs för att lösa upp DMT, vilket är
vanligtvis 30-40 ml per gram. När du löser upp DMT kommer du att märka att en olöslig
färgad olja kommer att förbli längst ner. Detta är den förorening du kommer att vilja ta bort. Naaptha löser upp lite eller inget av denna olja och efter återvinning av DMT kommer du att se att den är betydligt vitare. Denna process kan vara
upprepas flera gånger för att ytterligare rena produkten.

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Mät den önskade mängden freebase DMT som du vill omkristallisera

1 gram används som ett exempel, multiplicera bara Naaptha med antalet gram.
DMT placeras i ett glas eller annan lämplig behållare.
Mät nu den mängd Naaptha som behövs för att bara lösa upp DMT
Kom ihåg, 30-40 ml per 1 gram!
Häll Naaptha i glaset som innehåller DMT och sätt det i en skål med kokande vatten
Denna inställning fungerar som ett varmt vattenbad Låt det sitta i några minuter och arbeta sedan in DMT i Naaptha. Om vattnet svalnar för mycket, byt ut det mot nykokt vatten och fortsätt. Gör ditt bästa för att lösa upp så mycket av DMT som möjligt och du kommer att märka en oljig förorening på botten av glaset som inte kommer att lösas upp Detta är vad som kommer att tas bort för att rena produkten. Denna oljiga förorening är mestadels DMT-N-Oxid. Häll ENDAST Shelliten i en ny behållare Var mycket försiktig så att du inte låter någon av de oljiga föroreningarna komma över i den nya behållaren eftersom det är precis det du försöker ta bort!

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Täck över behållaren och låt den stå i rumstemperatur i två till tre timmar, placera den sedan i kylskåp i några timmar och därefter i frys i +48 timmar. Den långsamma kylningen av Naaptha kommer att resultera i en långsammare utfällning och därmed kombination av DMT. Detta bidrar ytterligare till att ge en renare produkt. Efter 48 timmar ställs behållaren upp och ner i 10 minuter för att avlägsna så mycket av naaftan som möjligt. Den omkristalliserade produkten fläkttorkas sedan i 30 minuter och samlas upp. Du kommer att märka en minskning av vikten av DMT. Detta beror på att något har tagits bort. Ju mer oren DMT:n var, desto mindre kommer den att väga efter omkristalliseringen. Lycka till!

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Helt rätt. F: Jag har redan heptan, kommer att göra naaptha-extraktion enligt beskrivningen ovan först, har redan naaptha också. Efter naaptha skulle jag vilja göra extraktion med heptan för maximal renhet. Vet hur man gör heptanutvinning men vet inte hur man får freebase dmt ur heptan efter. Vänligen ge råd så snart som möjligt. Tack bröder

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
freebase DMT tillverkas i kaustiksodakonverteringen efter syrakokningen. Känner du till den här metoden eller behöver du mer råd?

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Dmt-workshopreceptet, eller hur? Gör det initialt, planerar att byta till liknande metod mod har publicerat här, men vill göra en annan rening med heptan, som beskrivs i verkstaden, såvida inte alla tycker helt onödigt (?), Vill inte göra fumerat, bara rena produkten genom att först dra naaptha, sedan dra en heptan. Tankar? Om så är fallet, behöver jag veta hur man extraherar dmt freebas3 från heptanlösning efteråt, utan att gå vidare med att göra till fumerat? Och vilken ökning av renheten ska jag ha efter naaptha? Efter heptan? Tack

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Behöver mer råd, första gången. Tror jag har det, gör inte heptane pull, gotcha. Snälla hjälp. Tack och lov