Defendant found to be a scammer Cocentech kemisk bluff

Status
Not open for further replies.

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
Den senaste 4 februari köpte jag till Cocentech Chemical 5 kg 52190-28-0 för 300usd varje kg fraktkostnad ingår. Jag hittade leverantören här i detta forum men jag använde inte scrow, mitt fel.
Leverantören var @AnnieGalaxy som har etiketten i profilen för Cocentech Chemical-leverantören.
Efter 1 månad fick jag en produkt som var helt annorlunda än den riktiga 52190-28-0 och hon lovade mig att skicka mig produkten igen så snart som möjligt eftersom det var ett fel på fabriken.
Efter 3 månaders väntan har hon inte skickat mig någonting och hon ger inte pengarna.
Idag såg jag just att Cocentech Chemical-leverantören har försvunnit från detta forum och etiketten för @AnnieGalaxy har ändrats.

Uppenbarligen är det en bluff.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
Jag är utomlands och jag kan inte lägga till foton, meddelanden och mer. För närvarande lägger jag den här informationen men jag kommer att uppdatera.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Brorsan.
Du bör alltid använda escrow. det kan kosta lite mer, men du ser resultatet. dessutom tror jag att escrow-avgiften går till den här webbplatsen. jag känner att vi alla är skyldiga den här webbplatsen lite stöd ändå. men escrow-tjänsten är här för att skydda dig, använd den
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
Ja, du har anledningen. Jag använder scrow sedan februari alltid.
 

AnnieGalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 19, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Deals
1
Jag har aktivt hanterat er eftermarknadsservice. Det är omöjligt för alla beställningar att vara helt smidiga. Detta är bara en liten del av min uppföljning med dem om er eftermarknad. Ärligt talat har jag aldrig ignorerat dig eller försvunnit.
9dv4GTzYUP
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
Du måste kontrollera vilken produkt du skickar till dina kunder. Om du skickar en annan produkt eller en produkt av dålig kvalitet måste du återbetala pengarna eller skicka produkten korrekt. Det är enkelt.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
@HEISENBERG vad tror du att vi kan göra?

Han erbjuder mig att lösa problemet om jag tar bort det här inlägget. Jag erbjuder henne att skicka mig pmk, bmk, 2b4m, 52190-28-0... Jag bryr mig inte om vilken produkt.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
@HEISENBERG administratören, inget att tillägga för att lösa detta problem?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Jag har inget att tillägga. Även om det finns... Nästa gång, gör affären genom spärr.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
Hon kommer att skicka mig 3 kg 2b4m först, efter att jag fått paketet vill hon att jag tar bort det här inlägget och efter att jag tagit bort inlägget skickar hon mig andra 3 kg 2b4m.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
@HEISENBERG Hon säger att beställningen är ordnad men hon svarar inte på mig och jag har inte spårningsnummer. Hon läser det här inlägget.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Jag ser att svaranden senast var online i fredags. Låt oss vänta ytterligare 48 timmar.
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top