Jag såg på eBay en annons för 2,5-dimetoxi-4-etyltiobenzaldehyd (inget fall # , m.p 86-88C). Vad detta kan användas som en föregångare till en "bra" produkt?
All hjälp och vägledning uppskattas.
Hitta många bra nya och begagnade alternativ och få de bästa erbjudandena för 2,5-dimetoxi-4-etyltiobenzaldehyd min 97% 5 gram till de bästa onlinepriserna på eBay! Gratis frakt för många produkter!
Om jag förstår det rätt, kan den användas som en föregångare för alla DOx-familjens produkter? Om inte alla, för vilken?
Var kan jag hitta nästa steg och detaljerad procedur för att syntetisera, om möjligt, utan avancerad laboratorieutrustning?
Tack för all hjälp
Vad menar du med "avancerad laboratorieutrustning"? Enkla kolvar och kondensorer? Titta på här DOx fenetylaminserie (DOB, DOM, DOI, DOC) synteser
Förfarandet är liknande som för DOM.
Jag har redan sagt att du kan producera DOET från 2,5-dimetoxi-4-etyltiobenzaldehyd
Jag tittade på det, det var mycket informativt, tack för att du publicerade."Advance" i mitt fall är en roterande förångare eller reaktor. Jag äger bara inte en. Basics, som kolvar, kondensorer eller destillationskolonner har jag.
Frågar för att utforska möjligheter