• Forumun Türkçe bölümüne hoş geldiniz, kişilerinizi (Jabber, Telegram, Signal, vb.) göndermenin kalıcı bir yasakla sonuçlanacağını unutmayın! Emanet hesabı kullanmadan bir şey almaya veya satmaya karar verirseniz ve para kaybederseniz, size yardımcı olamayacağız.

BMK 5449 till Turkiet

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
50
Reaction score
20
Points
8
Har någon som bor i Turkiet köpt BMK 5449 från en kinesisk leverantör?

Det är inte ett särskilt kontrollerat ämne. Men jag vill ändå vara säker eftersom jag inte vill hamna i trubbel.

Jag talade med kinesiska säljare som påstod sig ha skickat till Turkiet tidigare. Några av dem sa att den turkiska tullen är mycket sträng, medan andra delade med sig av bilder på fraktinformation som visade att post som de tidigare hade skickat till Turkiet hade levererats.

Jag är öppen för alla förslag. Tack på förhand.
 

rosechem

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
100
Reaction score
18
Points
18
Deals
2
Kemikalier omfattar vanliga kemikalier och farliga kemikalier. Jag tror att denna spårningsnummerinformation kanske inte är BMK 5449-12-7, utan annan vanlig kemisk kuririnformation. Som säljare måste vi hitta ett logistikföretag för att leverera varorna till oss. För att nå ett samarbetsavtal kommer de också att säga att de kan leverera varorna, det finns inga problem med tullklarering och så vidare 😅.
 

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 2, 2023
Messages
39
Reaction score
15
Points
8
Deals
1
Det är inte lätt att skicka prekursorer från Kina till Turkiet. Sannolikheten för att paketet ska passera tullen är cirka 70 %. Och paketets vikt måste vara mindre än 2 kg.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Jag föreslår att du köper genom ESCROW BB
 
Top