Svart kokain

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Reaction score
14
Jag är från Brasilien och jag såg i nyheterna att colombianerna förvandlar kokain till svart och skickar till EU och USA utan problem. Det finns ingen lukt och reagerar inte med test. Gå lätt genom posten. Vet någon hur man gör det?

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
Om de skickar det till labbet blir det inte godkänt. Kommer att klara hundar och grundläggande test.

Attachments

• YiPF2JDKlc.jpeg
    YiPF2JDKlc.jpeg
    936.3 KB · Views: 171

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
Det är gjort med bas så du måste avsluta produkten. Använder ca 1200 gram bas.

tetr00

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Jag skulle gärna vilja veta mer också.

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
185
Jag kommer att tänka på flera alternativ, antingen gör de ett salt med organiska syror med en lång kedja, eller så modifierar de ecgonin och sedan bearbetas det tillbaka till ecgonin.
Det enklaste alternativet är att laboratoriet producerar tropinon, som sedan bensylmetyleras till ecgonin. I detta skede kan man få fram en ecgoninanalog som hundar och tester inte reagerar på, och tropinon isoleras sedan tillbaka och omvandlas till ecgonin.

Torroo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Är det möjligt för dig att berätta i vilka steg du gör det?

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
185
Om frågan är till mig ska jag svara kortfattat. I standardproduktionen av kokainost (denna blandning av olika alkoholister med tropanoskelettet) finns det två sätt att ytterligare syntetisera, det första sättet är att bli av med onödiga alkoholister i ostkokainet (vanlig väg), och det andra sättet är att översätta hela kokainet med föroreningar till Tropan (dvs. Och kokain kommer att ge det och resten av alkoholoiderna kommer dessutom att öka tropanens produktion), då kan du antingen exportera tropy själv (var noga med att kontrollera hundarnas reaktion på tropy) eller hänga tillfälliga eteriska grupper för export (i det här fallet avlägsnas de tillfälliga lufttidsgrupperna igen till tropan , vid ankomstplatsen hålls standardreaktioner för att erhålla Ecgonin från Tropan.