Question Looking for a vendor Bästa marknaden för Methadone Hydrochloride

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Jag letar efter en pålitlig marknadsplats för att köpa Metadonhydroklorid så ren som möjligt (99% +). Har någon stött på en bra källa?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
99%+ om du vill köpa det behöver du inte komma hit på darknet, du kan köpa det från clearnet som analytisk kvalitet från sigmaaaldrich

https://www.sigmaaldrich.com/IN/en/product/sigma/m0267

antingen är du noobie eller trolling eftersom 99% + inte är till någon nytta och du hittar det inte på någon marknad.
 

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Jag håller med, jag kanske är en noob när det gäller darknet.

När jag sa 99 % menade jag bara så rent som möjligt. Också, varför är 99% av ingen nytta?, Jag skulle ha tänkt som ren en substans är mer användbar inte mindre. Men igen, ja jag är ny på darknet. Jag är inte en noob när det gäller metadonhydroklorid i en mycket ren form. Jag är ordinerad det i en injicerbar form (och är glad att bevisa det). Detta är min strävan. Jag tycker att det blir allt svårare och min förskrivare försöker verkligen hårt för att få mig av det, så min idé är att försöka få tag på det från en annan leverantör om det värsta händer och de drar tillbaka det utan förvarning.

Är det inte så att det här är i klartext, inte på darknet? Jag har förmodligen fel, men jag använder inte tor eller ett VPN för detta utbyte. Men jag vill inte skaffa mig fiender eller irritera folk, så jag ber om ursäkt om jag har gjort det direkt. Om du kan hjälpa mig skulle jag mycket uppskatta det.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
ok ledsen för att jag var hård i mitt tidigare meddelande fortfarande mitt bästa förslag för kommer att vara att inte köpa några läkemedel i darknet majoriteten av produkten här är gjord av underjordiska kemister den maximala renheten du kan leta efter är ~ 70% det är bäst för dig och din hälsa att lyssna på din läkare. fortfarande är det ditt val jag kommer att länka några personer som kan hjälpa dig.

Det här är säljare på den här marknaden kontakta dem de kanske känner någon som kan hjälpa dig.

@Agilent1100DAD, @aaronstevens, @MiguelR, @btcboss2022, @spanara, @DavidDavison2021

bb.expert, chemforum är omdirigeringar och bbgate.com är en clearnet-spegel för enkelhet.
tor länk är
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion
 

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Om alphabay-marknaden inte går ner finns det 3 eller så leverantörer. Dyrt tho. Billigare att hitta klinik n gå på lördag med kontanter, Xanax eller crack n köpa eller byta för flaskor
 

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Jag letar inte efter flytande metadon som skrivs ut från kliniker. Jag letar efter leverantörer som syntetiserar det så rent som möjligt. Jag letar efter kristaller eller pulver som är så rena som möjligt.
 

lesternixon123

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Så rent som jag kunde, sa jag. Och varför är 99 % av grejerna värdelösa? Jag skulle ha trott att en ren kemikalie skulle vara mer fördelaktig än mindre. Jag säger det igen: Jag är ny på den mörka webben. När det gäller mycket ren metadonhydroklorid är jag inte en nybörjare. Det är utskrivet till mig som en injektionsvätska (och jag är glad att kunna bevisa det). Det är mitt uppdrag. Min plan är att försöka få tag på det från en annan leverantör om det värsta skulle hända och de drar tillbaka det utan förvarning eftersom jag tycker att det blir allt svårare och min förskrivare arbetar extremt hårt för att få mig att sluta med det.
 

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Jag är inte säker på vem du är eller varför du kopierar mina svar men kan du snälla sluta. Tack så mycket.
 
Top