Det håller jag med om. Jag lärde mig att alla vill göra Kgs meth när de får tanken bara för att inse "Åh skit det är faktiskt inte så billigt som jag trodde, särskilt eftersom jag inte har någon aning om vad jag ens försöker göra och måste använda procedurer 3 × dyrare bara för att jag tycker att den bästa är för komplex".
Människor ignorerar ofta fartygsstorlek också bara för att inse att "Åh skit om jag vill göra det här och det beloppet behöver jag 20 L + kolvar som kostar 4-10 × det för 1L-varianten." en bonus är "Åh skit även om jag har kolven behöver jag en 20 L värmemantel som också kostar lika mycket".
Därmed inte sagt att detta är omöjligt. Det finns människor som har gjort det, kanske har jag gjort det själv??? Vem vet
... Hur som helst, bara att säga att 99,9% av människor bokstavligen inte har resurser att göra detta och troligen aldrig kommer att göra det.
Vad jag menar är att de alla tror att de kommer att göra ett kg amfetamin på sitt första drag men i själva verket finns inget sådant laboratorium utan att först göra små mängder och sälja dem. Allvarligt talat har du antingen pengarna att göra något sådant här men du är för gammal utan kunskap eller för att ens njuta av drogerna du gör eller så har du inte pengarna (eftersom tro det eller ej du behöver äta / dricka, betala elräkningar, din bil ...) yk. Så du börjar med små mängder och klättrar långsamt upp till toppen. Men utan pengar finns det inget labb. Och när det inte finns något labb? Då finns det ingen produkt. Det är så enkelt människor