- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 65
Jag funderade på det här ett tag och insåg sedan att det här förmodligen är det perfekta forumet att fråga.
Jag undrar vad jag ska ta för en trevlig, smidig kvällssurr? Kan inte göra cannabis. Har aldrig haft en bra relation med det, går hela vägen tillbaka till junior high. Jag vet inte om det är möjligt, men jag tror att jag är allergisk mot potten.
Min idealiska kvällshjälpare skulle vara något liknande detta:
Jag letar bara efter något som tar udden av mig när jag kommer hem. Ett bra surr, känna mig lite euforisk och påminna mig om att allt kommer att bli bra. Okej, okej, okej...
Jag ser verkligen fram emot vad folk föreslår. Fick en chill bara jag tänkte på det!
Jag undrar vad jag ska ta för en trevlig, smidig kvällssurr? Kan inte göra cannabis. Har aldrig haft en bra relation med det, går hela vägen tillbaka till junior high. Jag vet inte om det är möjligt, men jag tror att jag är allergisk mot potten.
Min idealiska kvällshjälpare skulle vara något liknande detta:
- Vill ta det när jag kommer hem och få effekterna att vara i cirka 4 timmar
- Har en trevlig lätt till medel känsla av eufori
- Har en liten MDMA "älskar alla" -påverkan, men inte allot
- Får mig att känna mig avslappnad och stressfri, men inte sömnig eller dåsig
- Inga koordinations- eller talproblem. Vill kunna umgås och prata med människor utan att de vet att jag går på något
- Ger mig inte några sömnproblem
- Ingen svår baksmälla
Jag letar bara efter något som tar udden av mig när jag kommer hem. Ett bra surr, känna mig lite euforisk och påminna mig om att allt kommer att bli bra. Okej, okej, okej...
Jag ser verkligen fram emot vad folk föreslår. Fick en chill bara jag tänkte på det!