J Jjjiii25 Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Sep 29, 2022 Messages 7 Reaction score 2 Points 3 Nov 3, 2022 #1 Vet någon hur man bryter ner benzo-pulver och applicerar det på papper? jag är mycket bekant med produktionen av noid-papper. är det samma process? Tack för all hjälp
Vet någon hur man bryter ner benzo-pulver och applicerar det på papper? jag är mycket bekant med produktionen av noid-papper. är det samma process? Tack för all hjälp
Hatermade Don't buy from me New Member Joined Mar 4, 2022 Messages 58 Reaction score 17 Points 8 04 Nov #2 papper/ark är min grej också. du kan bryta ner vilken förening som helst så länge du använder rätt lösningsmedel. Upvote 0 Downvote
papper/ark är min grej också. du kan bryta ner vilken förening som helst så länge du använder rätt lösningsmedel.
Hatermade Don't buy from me New Member Joined Mar 4, 2022 Messages 58 Reaction score 17 Points 8 04 Nov #3 jag har skrivit ner flera saker på papper b 4..... dip, zans, ketamin, flaka etc... Upvote 0 Downvote