Question Ökar försäljningen av amfetamin på grund av bristen på stimulantia i USA?

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
30
Från vad jag förstår amfetamin vinster är typ av lame jämfört med meth, men man alla här i USA är ute av ALLA föreskrivna stimulantia ... Vänder sig människor till tillverkare från vår hals av skogen? Är det här en bra tid att komma på det hemliga amfetamintåget?

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Om du inte tjänar pengar på amfetamin så gör du det fel. Du kan absolut göra en stack om du prissätter din produkt i förhållande till den kvalitet du tillhandahåller. Jag har personligen högre priser än tävlingen men människor kommer till mig för att min produkt alltid är vad jag säger att den är och de vet att den är bäst. De vet att de får mindre men det höga är av större värde för dem och deras plånböcker. De vet också att det här är sakerna som kommer att bryta deras tolerans så långt det går. När man gör det ordentligt och ren, potent amfetamin produceras människor bara inte vill ha den smutsiga skiten längre. Generellt sett kan man säga att efterfrågan på amfetamin är mindre i USA, men det finns en marknad för det, särskilt i EU. Det finns människor som bara vill ha amfetamin och inte metamfetamin.

Även om man framställer det i små mängder med en väl optimerad syntes får man ut så mycket av så lite pengar och utgångsmaterial att det skulle vara svårt att inte göra vinst. Om du är en bra, skicklig kemist och vet att du faktiskt har den bästa syntesen inom dina alternativ och folk fortfarande klagar på priset, sälj helt enkelt inte till dem ... Gå vidare till någon annan. Det finns människor som förstår kvalitet framför kvantitet, även i läkemedelsvärlden.

Människor verkar ignorera detta förvånansvärt eftersom de får "något" men det är inte poängen. Poängen är att räkna ut det bästa sättet och möjligheterna för varje steg du tar i syntesen. Lita på mig om du optimerar din syntes kommer du att tjäna mycket pengar.

Du borde inte låta människor inte respektera dig och din produkt så här när de inte har någon aning om komplexiteten i en tillverkningsoperation för saker som detta.

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
30
Så jag har bara någonsin gjort det för mig själv, jag har gjort en hel del saker för mig själv bara för att experimentera med men har övervägt att jämna ut lite och dra nytta av denna brist. Jag har aldrig sålt.... Jag är dock på college nu, 34 år gammal och går tillbaka, naturligtvis går jag efter en magisterexamen i kemi, men det är svårt att leva i dessa dagar och gå på college på grund av hur jävla dyrt allt är.... Därav frågan, är amfetamin ensam verkligen lönsamt. Jag vill inte göra meth eller några N-metylerade saker ... Mer som amfetamin, meskalin, TMA-2, etc. Hur som helst tack jag uppskattar svaret, det är allt riktigt användbart att veta.

Men jag måste fråga, vad gör du för att se till att din är ett snitt ovanför resten? Löser du bara racematen till Leavo? Destillera freebasen?