Question Anonym paketutskick

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Vilket är det mest anonyma sättet för mig att skicka ett paket i USA eller Europa med en spårad tjänst som USPS priority eller Deutsche post tracked i Europa?

Jag ser många nyheter om att dessa leverantörer arresteras till följd av att posten spåras tillbaka till dem, vilket skulle leda till att vi så småningom blir fångade med röda händer. Hur skulle jag kunna göra det?

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
62
Jag har läst den typen av frågor förut
Kontrollera länken till frågan, kanske hittar du en lösning på ditt problem

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
På en annan anmärkning. Starta ett konto med usps online med ett falskt eller lånat namn. Få ett förbetalt visum med kontanter på Walmart och ladda det via kontanter vid kundservice för att köpa ditt porto. När du köper ditt porto lägger du bara in vikt och adress och det skapar en etikett. Köp dina etiketter medan du är på det offentliga wifi-nätet på Kroger eller biblioteket. Efter köpet ställer du in din skrivare (på din bärbara dator eller telefon för att skriva ut till pdf, ladda ner pdf av etiketterna, gå hem och skriv ut dem utan wifi på din skrivare. Bästa alternativet är förmodligen att köpa en ny $ 40-skrivare och aldrig ansluta den till wifi. Registrera inte det. Ladda inte ner etiketter till ditt hemnätverk. Använd inte ditt betalkort för att köpa dem. Ta inte in dem på postkontoret. Lägg dem i lådan utanför. Fundera noga på hur du ska undvika identifiering