Hey guys, How to purify amphetamine powder? is it same to purify MDMA crystals?
coke199 Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined May 28, 2022 Messages 31 Reaction score 16 Points 8 Oct 5, 2024 #1 Hej killar, Hur renar man amfetaminpulver? är det samma sak att rena MDMA-kristaller?
skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 05 Oct #2 Lös upp i en liten mängd het IPA, ställ i kylskåpet för att svalna, filtrera och samla upp. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #3 jag gör en annan rening, men lär mig alltid. så en fråga, med vilka salter fungerar ipa-omkristallisering? förmodligen inte med hcl? skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Jag gör det med sulfatamfetaminsalt. Jag har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Det finns en video om rening av meth hcl på webbplatsen. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Jag har positiv erfarenhet av MDMA hcl och Meth hcl som görs i IPA. Men jag tvivlar på att det kan göras för amph hcl.
Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #3 jag gör en annan rening, men lär mig alltid. så en fråga, med vilka salter fungerar ipa-omkristallisering? förmodligen inte med hcl? skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Jag gör det med sulfatamfetaminsalt. Jag har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Det finns en video om rening av meth hcl på webbplatsen. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Jag har positiv erfarenhet av MDMA hcl och Meth hcl som görs i IPA. Men jag tvivlar på att det kan göras för amph hcl.
jag gör en annan rening, men lär mig alltid. så en fråga, med vilka salter fungerar ipa-omkristallisering? förmodligen inte med hcl?
skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Jag gör det med sulfatamfetaminsalt. Jag har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Det finns en video om rening av meth hcl på webbplatsen.
Jag gör det med sulfatamfetaminsalt. Jag har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Det finns en video om rening av meth hcl på webbplatsen.
Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Jag har positiv erfarenhet av MDMA hcl och Meth hcl som görs i IPA. Men jag tvivlar på att det kan göras för amph hcl.
Jag har positiv erfarenhet av MDMA hcl och Meth hcl som görs i IPA. Men jag tvivlar på att det kan göras för amph hcl.