Question Om 4MMC och 3MMC

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Han människor,

Jag har pratat ett tag med några personer på ett läkemedelsforum om 4MMC. Vi har pratat om priser och hur mycket de gillade 4MMC men det finns ingenstans att hitta i deras region.
Min fråga är nu; med syntesen på detta forum som används för att göra mephedrone (4MMC, MMCAT, MIAUW, DRONE) gör du oldschool mephedrone som gjordes 2012 eller är det här en annan variant. Jag frågar detta eftersom de skulle gilla det väldigt mycket om de kan hitta 4MMC från tillbaka i den tiden på marknaden, men det finns ingenstans att hitta. Människor som säger att de säljer 4MMC säljer i princip 3MMC.

Varför är det så här? Eftersom 4MMC och 3MMC båda är förbjudna, men varför finns bara 1 av dem verkligen på marknaden och inte båda. Jag vet skillnaden i eufori men det är inte mycket skillnad i syntes eller har jag fel? Så vad är orsaken till detta.

Skulle någon informera mig mer om detta

tack

fuckypu

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
det inte råder något tvivel om någon, ordet i domstolen är viktigare än bevis i målet
för läkemedelsproduktion har du från 3 år minimum max 15 år

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Vad i helvete är det du säger? Vad är det för filmspråk du pratar? Det är inte i närheten av det svar / information jag letar efter. Den som producerar droger behöver inte bli påmind om fängelsestraff de kan få. Jag tror att du är på fel forum än.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Det finns ingen "gammaldags" 4-mmc. Molekylen är helt enkelt densamma före förbudet, den tillverkades av riktiga kemister som hade standarder och etnicitet. Efter förbudet tog organiserad brottslighet över tillverkningsdelen och allt de är ute efter är vinst, därför finns det gamla och nya meph

Chenzen

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
kineserna i början visste inte om deras produkt hade någon effekt den var ofta förorenad med metylamin och andra föroreningar nu kan du få en ren produkt som tar hand om kvaliteten själv stora organiserade grupper bryr sig inte ett skit och pengar räknas

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Har du åtgärdat problemet med att 4-mmc är inaktivt?