Jag letar efter en tillverkare av 4-MMC eller Mephedrone. Jag letar också efter dem som kan producera eller leverera 5-meo-mipt HCL, 5-mapb HCL, DCK och 5-meo-pce (eller pcp). Jag kommer att ignorera återförsäljare som gouge priser och de som är oerfarna. Jag köper i bulk, men jag börjar i mindre mängder som ökar övertid beroende på min komfortnivå med leverantören. Dessa är inte förhandlingsbara.
Egen hemsida och/eller närvaro på DN-marknaden är ett plus, men inte nödvändigt om du har någon relevant person som går i god för dig.
Transaktionen måste göras på escrow.
Jag planerar att göra min egen 4-MMC i framtiden. Men om utbudet är utmärkt och leverantören professionell, kommer jag att överväga att inte göra det själv och fortsätta köpa. Jag är van vid hög renhet och professionellt tillverkade produkter, så jag vet hur en riktig produkt ser ut och jag kommer att vara väldigt picky.
Egen hemsida och/eller närvaro på DN-marknaden är ett plus, men inte nödvändigt om du har någon relevant person som går i god för dig.
Transaktionen måste göras på escrow.
Jag planerar att göra min egen 4-MMC i framtiden. Men om utbudet är utmärkt och leverantören professionell, kommer jag att överväga att inte göra det själv och fortsätta köpa. Jag är van vid hög renhet och professionellt tillverkade produkter, så jag vet hur en riktig produkt ser ut och jag kommer att vara väldigt picky.