H h20 Don't buy from me New Member Joined Oct 7, 2022 Messages 10 Reaction score 7 Points 3 Nov 20, 2022 #1 Pozdravljeni, po dveh urah vrenja s HCl imamo 2 plasti na vrhu je črna plast, spodaj pa plast HCl Pri eni moramo ohraniti ?
Pozdravljeni, po dveh urah vrenja s HCl imamo 2 plasti na vrhu je črna plast, spodaj pa plast HCl Pri eni moramo ohraniti ?
B Bartholomeus Don't buy from me New Member Joined Jun 23, 2022 Messages 127 Reaction score 68 Points 28 20 Nov #2 Mislim, da morate ohraniti zgornjo plast, dodajte ji raztopino naoh, da bo iz nje izšla freebase nato s parno destilacijo destilirati prosto bazo Vendar me prosim popravite, če se motim. Upvote 0 Downvote
Mislim, da morate ohraniti zgornjo plast, dodajte ji raztopino naoh, da bo iz nje izšla freebase nato s parno destilacijo destilirati prosto bazo Vendar me prosim popravite, če se motim.
drZarah Don't buy from me New Member Joined Jan 1, 2023 Messages 7 Reaction score 1 Points 1 01 Jan #3 Zgornji, organski sloj. Upvote 0 Downvote