Question Spôsoby redukcie dusičnanu sodného na dusitan

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Nedávno som sa ako laik zaoberal teóriou o možnostiach syntézy amfetamínu v konkrétnych regiónoch EÚ v snahe vyhnúť sa nelegálnym činidlám.
Čo by v tomto prípade bola kyselina sírová, ktorú možno kúpiť v nižších percentách, ale dostať koncentrovanú,
dusičnan ortuťnatý (ii), ktorý sa dá vyrobiť z oddelenej destilácie vrátane kyseliny sírovej z predchádzajúcej destilácie a ortuti, ktorá sa dá ľahko zohnať.

Teraz je jediným vinníkom nitroetán pre P2NP, pre ktorý by tento jedinec mohol získať všetko okrem dusitanu sodného.
Medzitým je dusičnan voľne dostupný a ja som si pozrel rôzne spôsoby redukcie na dusitan. Žiadny z nich sa však nezdá byť veľmi jasný alebo konzistentný a konečné čistoty sa zdajú byť podpriemerné, dokonca si ani nie som istý, či je vysoká čistota vôbec potrebná.

Zaujímalo by ma, či má niekto skúsenosti konkrétne s týmto? Chcem ešte raz spomenúť, že toto všetko je pre mňa stále teória a v žiadnom prípade sa nepribližuje k žiadnej príprave, je veľmi pravdepodobné, že v mojom chápaní môžu byť ešte ďalšie chyby, predpokladám, že by som chcel mať vo všetkom zmysel z hľadiska legálnej dostupnosti a postupu. Zatiaľ som najviac informácií získal odtiaľto, takže už teraz som vďačný, aj keď tu trochu narážam na slepú uličku.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Je to detinské, čas je najcennejší, treba začať čo najbližšie k hotovému výrobku alebo vyrábať niečo s chemikáliami, ktoré sa dajú ľahšie získať, redukcia dusičnanu je strata času.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Je dusitan dostupný v nízkych koncentráciách z vytvrdzovacích solí?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Áno, ale najvyššie množstvo je 1 %, pričom zvyšok je kuchynská soľ.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
1 % to je drsné!

Je tam niekoľko reakcií, teplo a olovo (fuj).