Question Zdieľanie myšlienky

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Ahoj všetci, pred niekoľkými mesiacmi som sa s týmto fórom, úžasné národy, chcel by som vám všetkým poďakovať za to, že si navzájom pomáhate na ceste chémie a rastiete

Píšem tento príspevok je, že mám otázku, ktorú by som sa vás chcel opýtať, žijem v Malajzii a chcel by som byť drogový díler, online obchodovanie s drogami, ale realita nie je taká jednoduchá, väčšina Malajzijčanov stále nie je oboznámená s kryptografickými látkami a neobchodujú s drogami online, stretol som niekoľko dílerov jediný spôsob, ako sa živia, je dostať sa na ulicu a začať predávať

Som kvalifikovaný programátor a všetky svoje úspory som použil na to, aby som sa dal na dráhu drogového dílera, môžete mi poradiť? mám pokračovať alebo sa vrátiť ku kancelárskemu životu?

len tak na okraj, poskytujem niektoré malajzijské látky ako XTC, ketamín, noid atď. teraz mám od miestneho dodávateľa, nejaká šanca na obchodovanie na medzinárodnej úrovni?

Prvýkrát som si vybral túto cestu, pretože som chcel investovať sám, aby som sa stal hackerom, ale táto investícia má nepredvídateľné množstvo peňazí a videl som veľmi málo drogových dílerov okolo mňa, ktorí urobili svoje úspešné príbehy, preto som si vybral túto cestu na začiatku, prosím, nesúďte ma, v poslednej dobe som sa pýtal sám seba, či by som mal pokračovať a veľmi frustrovaný, prosím, zanechajte svoj komentár, budem veľmi ocenený, vďaka
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1