Question alternatívy ku kyseline sírovej

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Vzhľadom na zaradenie kyseliny sírovej medzi nebezpečné materiály pred rokom je v súčasnosti veľmi ťažké získať koncentrovanú kyselinu sírovú.

Kyselina sa používala počas syntézy amfetamínu na neutralizáciu amfetamínovej bázy a jej premenu na soľ.
Existujú alternatívy ku kyseline sírovej na syntézu amfetamínovej voľnej bázy na soľ? Alebo existuje nejaký iný spôsob, ako ju syntetizovať sám (som začiatočník, takže ak je to príliš zložité, nebudem to robiť)?

Budem vďačný za všetky konštruktívne odpovede.

Pán Magic
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Idk robila by túto prácu kyselina citrónová alebo kyselina fosforečná?
 

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Nepýtal by som sa, keby som poznal odpoveď^^ AK to funguje s vašimi uvedenými odpoveďami, je chemická reakcia rovnaká ako pri kyseline sírovej. Nejaké zvláštnosti, na ktoré si treba dať pozor?
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Moja poznámka bola určená skúsenejším, aby odpovedali
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Môžete nahradiť fosforečnou, ale s vodou je to fuk. citrát je možný*, idk, ako je stabilný. tartráty sú hygroskopické, rovnako ako mandeláty a askorbáty, aspoň pre amfetamín.
Ak ste v EÚ, mám síran, pozrite si moje ponuky
Dávajte si pozor.




*https://www.bmj.com/content/1/4457/870
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
@Mr.Magic

Ak si môžete kúpiť kyselinu sírovú 20-50% na batérie atď. môžete ľahko vyvariť vodu Kyselina sírová Bp 337c Voda Bp 100c
 

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11