Question alternative la acidul sulfuric

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Din cauza includerii acidului sulfuric ca material periculos în urmă cu un an, în prezent este foarte dificil să se obțină acid sulfuric concentrat.

Acidul a fost utilizat în timpul sintezei amfetaminei pentru a neutraliza amfetamina-bază și a o transforma într-o sare.
Există alternative la acidul sulfuric pentru a sintetiza amfetamina-bază liberă în sare? Sau există vreo altă modalitate de a o sintetiza eu însumi (sunt un începător, deci dacă este prea complicat nu o voi face)?

Sunt recunoscător pentru toate răspunsurile constructive.

Mr.Magic
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Idk acidul citric sau acidul fosforic ar face treaba?
 

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Nu aș întreba dacă aș ști răspunsul^^ DACĂ funcționează cu răspunsurile dvs. menționate, este reacția chimică la fel ca prin acid sulfuric. Există caracteristici speciale la care să fiți atenți?
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
comentariul meu a fost pentru mai experimentat pentru a răspunde
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Se poate înlocui cu fosforic, dar apa este foarte periculoasă. citratul este posibil*, nu știu cât de stabil este. tartrații sunt higroscopici, la fel ca mandelații și ascorbații, cel puțin pentru amfetamină.
Dacă ești în UE, am sulfuric, verifică-mi listele
Aveți grijă.




*https://www.bmj.com/content/1/4457/870
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
@Mr.Magic

Dacă puteți cumpăra acid sulfuric 20-50% pentru baterii etc, puteți fierbe cu ușurință apa Acid sulfuric Bp 337c Apă Bp 100c
 

Mr.Magic