Question Jakiego wykształcenia powinienem szukać, którego brakuje w szkolnictwie wyższym?

buranyuu

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Studiuję nauki przyrodnicze na poziomie wyższym. Jestem ciekaw, czy są jakieś luki w wiedzy w tej dyscyplinie, których będzie brakować w szkolnictwie wyższym i jakie to są luki.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
409
niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale to tak naprawdę tylko nielegalna chemia. jeśli znasz część chemiczną, świetnie! będziesz musiał tylko nauczyć się kryminalnej strony rzeczy, takich jak specyficzne syntezy nielegalnych narkotyków lub gdzie zdobyć prekursory. "Rzeczywista" wiedza chemiczna jest bardzo przydatna i szczerze mówiąc, jest to część, z którą większość ludzi (a przynajmniej ja) się zmaga.

Widziałem ten cytat na vespiary, który mówił coś w stylu "myśl jak chemik, a nie jak przestępca" i czuję, że ma to pewne zastosowanie tutaj. nielegalna chemia nie różni się zbytnio i nie powinna być traktowana jako taka. 2 wiele osób spieprzyło swoją pracę, ponieważ nie traktują swoich projektów (lub siebie) wystarczająco poważnie, aby przeprowadzić badania lub UTFSE. to naprawdę miłe 2 c kogoś z wyższym wykształceniem, forum potrzebuje tego więcej.

pomijając mydelniczkę, witamy 2 bbgate!!! :3

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
79
Deals
28