Question Podziel się myślą

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Cześć wszystkim, jestem z tym forum kilka miesięcy temu, niesamowici ludzie, chciałbym podziękować wszystkim za pomaganie sobie nawzajem na drodze chemii i rozwoju

Piszę ten post, ponieważ mam pytanie, które chciałbym wam zadać, mieszkam w Malezji i chciałbym zostać dealerem narkotyków, handlować narkotykami online, ale rzeczywistość nie jest taka łatwa, większość Malezyjczyków nadal nie zna kryptowalut i nie handluje narkotykami online, spotkałem kilku dealerów, którzy zarabiają na życie tylko na ulicy i zaczynają sprzedawać.

Jestem wykwalifikowanym programistą i wykorzystałem wszystkie swoje oszczędności, aby wejść na tę ścieżkę dilera narkotyków, czy mogę uzyskać od was radę? Powinienem kontynuować czy wrócić do życia biurowego?

Tak na marginesie, dostarczam niektóre malezyjskie substancje, takie jak XTC, ketamina, noid itp. teraz mam od lokalnego dostawcy, czy jest szansa na handel międzynarodowy?

Po raz pierwszy wybrałem tę drogę, ponieważ chciałem zainwestować, aby zostać hakerem, ale ta inwestycja ma nieprzewidywalną ilość pieniędzy i widziałem bardzo niewielu dealerów narkotyków wokół mnie, którzy stworzyli swoje udane historie, dlatego na początku wybrałem tę drogę, proszę, nie osądzaj mnie, ostatnio kwestionowałem siebie, czy powinienem to kontynuować i bardzo sfrustrowany, proszę zostaw swój komentarz, będę bardzo wdzięczny, dzięki.
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1