Question Jestem nowy w tego typu sprawach i zastanawiam się, czy wszyscy możecie udzielić mi wskazówek, sztuczek itp.

Goose Shittington

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 21, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Pozwól, że przedstawię pewną scenę: Od dłuższego czasu przepisywane są mi różne leki. Kilka tygodni temu mój psychiatra zdecydował się odstawić mi Zoloft, lek, który brałem już od kilku lat. W rezultacie pozostała mi znaczna ilość leku.

Przyszło mi do głowy, że mógłbym sprzedać nadwyżkę za bardzo potrzebną gotówkę. Ale jak sam tytuł wskazuje, nigdy wcześniej nie sprzedałem nawet kropli na kaszel, nie mówiąc już o lekach tak silnych jak Zoloft. Dlatego też dołączyłem dziś do tego forum, aby zapytać o podstawy: ile z moich zapasów powinienem sprzedać? Ile powinienem zapłacić w zależności od tego, ile zdecyduję się sprzedać? Jakie kroki mogę podjąć w celu ochrony mojej anonimowości, aby uniknąć szponów organów ścigania? Czy w ogóle warto sprzedawać pieprzony Zoloft?

Dla dodatkowego kontekstu (ale nie kosztem doxxing siebie), myślę o sprzedaży tego Zoloft w małym miasteczku kampusowym, w którym znajduje się mój uniwersytet w wiejskim / podmiejskim Maine, gdy zajęcia zostaną wznowione za około miesiąc. Należy również zauważyć, że obecnie nie posiadam samochodu, więc transport do moich transakcji będzie musiał odbywać się pieszo lub być może za pomocą transportu publicznego.

Myślę, że jeśli moje pierwsze transakcje pójdą dobrze, będę mógł sprzedać więcej nadwyżek i być może stworzyć z tego pełnoprawny biznes, ale być może myślę zbyt daleko w przyszłość. W końcu uniknięcie więzienia znaczy dla mnie znacznie więcej niż zarobienie kilku dodatkowych dolarów.

Wszelkie komentarze i porady są mile widziane.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113