Question czy można zostać chemikiem leków, od czego zacząć / nauczyć się, jak dobrze ciąć?

plz1morechance

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 7, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
cześć, jestem nowy w tej grupie, chcę założyć laboratorium w kalifornii i zastanawiałem się, czy ambitny uczeń może zrobić amp., mdma, benzo i nauczyć się mieszać leki... na przykład mam jedną tabletkę alprazolamu, jak mogę się upewnić, że kiedy pokroję ją na 2 mg batony, każde małe ziarno będzie aktywne, czy istnieje sposób na wymieszanie składników na mokro, aby upewnić się, że każdy baton ma 2 mg?
 

curiousgeorge

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 7, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Prawdopodobnie nie powinieneś podawać swojej lokalizacji...
 

Clark012

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
37
Reaction score
9
Points
8
Tylko dla moich klientów biznesowych. Jestem w biznesie od dawna, więc trudno będzie rozmawiać z kimś trudnym bez mojej wiedzy.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Cześć, przepraszam, że nie mam dla ciebie odpowiedzi. Chciałem tylko powiedzieć, że jestem na tej samej pozycji. Doceniam ludzi, którzy chcą się uczyć, mam nadzieję, że osiągniesz swój cel.
 

erstwhile

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
25
Reaction score
11
Points
3
  1. https://www.lfatabletpresses.com/ready-mix-firmapress (Nie jest to dodatek, jest to po prostu coś, czego wiele osób, które znam, używa do swoich osobistych projektów) jest to dość dobra kombinacja rzeczy, które sprawiają, że pigułki wychodzą bardzo spójnie. Można również użyć celulozy mikrokrystalicznej, aby uzyskać mniej optymalne wyniki, ale niższą cenę. Byłoby to dobre rozwiązanie do testów.


  2. Odważ określoną ilość (powiedzmy 50 gramów) mieszanki i wyciśnij ją (wdym cięciu, batony są wyciskane za pomocą pras do tabletek, a nie cięte), aż nic nie zostanie.