Question alternatywy dla kwasu siarkowego

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Ze względu na włączenie kwasu siarkowego jako materiału niebezpiecznego rok temu, obecnie bardzo trudno jest uzyskać stężony kwas siarkowy.

Kwas ten był używany podczas syntezy amfetaminy w celu zneutralizowania zasady amfetaminy i przekształcenia jej w sól.
Czy istnieją alternatywy dla kwasu siarkowego do syntezy wolnej zasady amfetaminy w sól? A może jest jakiś inny sposób na samodzielną syntezę (jestem początkujący, więc jeśli jest to zbyt skomplikowane, nie zrobię tego)?

Będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne odpowiedzi.

Mr.Magic
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Idk, czy kwas cytrynowy lub kwas fosforowy spełniłby swoje zadanie?
 

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Nie pytałbym, gdybym znał odpowiedź^^ JEŚLI to działa z wymienionymi odpowiedziami, czy reakcja chemiczna jest taka sama jak w przypadku kwasu siarkowego. Jakieś specjalne cechy, na które należy zwrócić uwagę?
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Mój komentarz był skierowany do bardziej doświadczonych osób
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Cytrynian jest możliwy*, ale nie wiem jak stabilny. Winiany są higroskopijne, tak samo jak mandelany i askorbiniany, przynajmniej w przypadku amfetaminy.
Jeśli jesteś w UE, mam siarkowy, sprawdź moje oferty
Uważaj na siebie.




*https://www.bmj.com/content/1/4457/870
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
@Mr.Magic

Jeśli można kupić kwas siarkowy 20-50% do akumulatorów itp, to spokojnie można wygotować wodę Kwas siarkowy Bp 337c Woda Bp 100c
 

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident