Question Ik vraag me af of er kleinschalige productieopstellingen zijn

Harmony

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ik wil bepaalde dingen gaan produceren en kweken.

Alles moet kleinschalig zijn, als iemand me kan helpen met suggesties voor plaatsen om te zoeken, enz. Ik heb een achtergrond in scheikunde en laboratoriumvaardigheden, dus dat zal hier geen probleem zijn. Ik kan hier alleen geen gidsen vinden die gericht zijn op thuis/kleinschalige opstellingen.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Hoi Harmony,

Om eerlijk te zijn begrijp ik je logica niet helemaal, je zegt dat je een achtergrond hebt in chemie en labaratorium, maar je weet niet hoe je een thuis/kleinschalige opstelling moet maken?

Maar laten we dat even opzij zetten, ten eerste, wat wil je synthetiseren? Wat is je budget?

De eerste plaats om te kijken is het subforum, ga en lees de artikelen en syntheses door bb-forum chemici. Er zijn lijsten met precursoren, labapparatuur die nodig is voor de specifieke synthese en een handleiding voor de synthese zelf.

Vriendelijke groeten

Harmony

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Dank u, ik waardeer uw antwoord.

Mijn achtergrond in scheikunde en laboratoriumvaardigheden komt voornamelijk uit het klaslokaal en niet uit mijn werk.

Mijn belangrijkste interesses zijn stimulerende middelen en/of empathogenen. Mijn budget is niet het hoogste, ik hoop waarschijnlijk minder dan 500 pond uit te geven omdat dit alleen voor mij en een paar anderen is.

View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Mijn man,

Met een budget van 500£ zou ik zeggen dat het beter voor je is om de medicijnen te kopen in plaats van ze te synthetiseren.

Vriendelijke groeten

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Uit nieuwsgierigheid, wat is volgens u het budget voor een complete beginner?

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Mijn man,

Het heeft er niets mee te maken of je een beginner, beginneling of professional bent.

Het gaat om de synthese, je doel enz.

Het is een beetje als vragen hoe lang mijn touw is zonder het te zien.

Ik was een beginner, nog steeds, maar mijn budget toen ik begon was 15.000$.

Zoals ik al zei, begin met het lezen van syntheses, laat je niet afschepen en doe onderzoek.

Vriendelijke groeten

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Wat heb je precies nodig? Welke synthese bedoel je?

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Ik denk dat hij nu een apparaat nodig heeft en dan de reagentia en andere synthesespullen.

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Ik zou dit ook graag willen weten, ik zou willen weten wat ik nodig heb voor een klein lab op een schaal van maximaal ~100g, omdat ik hier alleen in geïnteresseerd ben als hobby en niet als een onderneming om tonnen geld te verdienen.

Benz88

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
5
Ik zou zeggen, alles wat je moet weten wordt je verteld ..... van Experts op dit gebied en van beginners ...

lees dit forum .... Er is niets anders nodig.
Besteed er tijd aan en dan heb je het antwoord op al je vragen.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Dit hangt echt af van wat je probeert te maken. Als je meer dan 100 g van bijna alles wilt maken wat de moeite waard is, is een goedkope opstelling niet genoeg. Richt je eerst op een lager niveau.

Waar je het vandaan haalt ligt uiteindelijk aan waar je woont. Er zijn enkele internationale fabrikanten van bijvoorbeeld glaswerk, maar ik zou in het begin online bestellen vermijden. Probeer, indien mogelijk, alles lokaal te kopen.

Je bepaalt per project wat je nodig hebt. Kies iets dat je wilt maken, onderzoek hoe je het moet doen en dan weet je wat je nodig hebt. Er zijn genoeg basisonderwerpen alleen al op dit forum.

Zoals anderen al hebben gezegd, als je een heel klein budget hebt, is het misschien makkelijker om het product te kopen in plaats van het zelf te maken. Maar hé, we doen het voor de lol, nietwaar?