H h20 Don't buy from me New Member Joined Oct 7, 2022 Messages 10 Reaction score 7 Points 3 Nov 20, 2022 #1 Hallo, na twee uur koken met HCl hebben we 2 lagen bovenop de zwarte en onderaan de HCl-laag Met een moeten we ?
Hallo, na twee uur koken met HCl hebben we 2 lagen bovenop de zwarte en onderaan de HCl-laag Met een moeten we ?
B Bartholomeus Don't buy from me New Member Joined Jun 23, 2022 Messages 127 Reaction score 68 Points 28 20 Nov #2 Ik denk dat je de bovenste laag moet behouden, er naoh-oplossing aan toevoegen zodat er freebase uitkomt. Dan de vrije base met stoom destilleren Maar iemand kan me corrigeren als ik het mis heb Upvote 0 Downvote
Ik denk dat je de bovenste laag moet behouden, er naoh-oplossing aan toevoegen zodat er freebase uitkomt. Dan de vrije base met stoom destilleren Maar iemand kan me corrigeren als ik het mis heb
drZarah Don't buy from me New Member Joined Jan 1, 2023 Messages 7 Reaction score 1 Points 1 01 Jan #3 De bovenste, de organische laag. Upvote 0 Downvote