- Reaction score
- 10
Ik heb experimenten gedaan met winstar ratten en gemiddeld genomen, als we d-meth vergelijken met l-meth, is d-meth superieur op het gebied van eetlustremming en dopamine-afgifte. Maar vanuit het oogpunt van vetverlies heb ik gezien dat de ratten veel actiever zijn en meer gewicht verliezen in een korter tijdsbestek met L-methamfetamine vanwege de verhoogde noradrelinespiegels + hun levers waren vrijgesteld van elk type vet.
Zwaarlijvige mensen met NAFLD zouden er binnen een paar weken vanaf zijn.
Bijvoorbeeld l-selegine zet zich om in l-methamfetamine en veel mensen gebruiken het voor hun mao-b remming, maar het zet zich om in het minder gewenste stereoisomeer.
Voor de "oneliners": antwoord alsjeblieft niet: "LoL its bcs es ist scheiße" ♄ , zorg dat je het uitlegt en deel je gedachten.
Zwaarlijvige mensen met NAFLD zouden er binnen een paar weken vanaf zijn.
- Dit brengt me bij de vraag waarom mensen een hekel hebben aan L-methamfetamine? Is het omdat I.V. l-meth slechter is?
Bijvoorbeeld l-selegine zet zich om in l-methamfetamine en veel mensen gebruiken het voor hun mao-b remming, maar het zet zich om in het minder gewenste stereoisomeer.
- Nogmaals, waarom wordt d,l-methamfetamine niet meer gebruikt? Is dat omdat d-methamfetamine de meeste verslaafden oplevert? Wat is de redenering erachter?
Voor de "oneliners": antwoord alsjeblieft niet: "LoL its bcs es ist scheiße" ♄ , zorg dat je het uitlegt en deel je gedachten.