- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 386
ik zie hier veel vragen met goede antwoorden, maar ik zie ze bijna nooit gemarkeerd als een oplossing door de OP. het is nogal irritant als ik een thread open omdat ik een antwoord heb, alleen om te zien dat iemand anders me voor is. ik weet dat het niet erg is, maar dat zou voorkomen kunnen worden (en mensen zouden de erkenning kunnen krijgen die ze verdienen voor hun antwoorden + andere mensen met dezelfde vraag die de thread bekijken kunnen het antwoord makkelijker vinden) als de vraagsteller gewoon het juiste antwoord zou markeren als een oplossing...
ik dit is een beetje overbodig, maar voor het geval iemand het niet wist, het is het kleine vinkje onder de upvote knoppen, ik weet zeker dat het alleen zichtbaar is voor degene die de originele thread heeft gepubliceerd ^^;
ik dit is een beetje overbodig, maar voor het geval iemand het niet wist, het is het kleine vinkje onder de upvote knoppen, ik weet zeker dat het alleen zichtbaar is voor degene die de originele thread heeft gepubliceerd ^^;