Waarom maken zogenaamde autoriteiten er hun levenstaak van om een drugsgebruiker op te pakken?

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Ik heb de indruk dat gezagsdragers, zoals de politie, 90% van hun tijd en belastinggeld besteden aan het opsporen van drugsgebruikers, die meestal down in the dumps zijn, arm en niemand kwaad doen! Is deze wereld echt? Dit slaat nergens op, behalve misschien dat hun belangrijkste taak is om een bepaalde groep mensen die zich met hun eigen zaken proberen te bemoeien aan de onderkant van het systeem te houden.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Mee eens, het zijn eigenlijk hoeren voor de overheid, die betaald worden voor een agenda waar alleen de rijken baat bij hebben. ik weet niet hoe ze 's nachts kunnen slapen. ik denk dat het de gemiddelde persoon een beter gevoel geeft dat er geen "junkies" rondlopen, maar ik haat het hoe drugsgebruikers gedemoniseerd worden. afgezien van mijn gebruik ben ik een relatief normaal persoon die bijdraagt aan de maatschappij, maar mensen lijken te denken dat elke drugsgebruiker een moordenaar/bendelid/whatever is.
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Het controlesysteem is zo opgezet dat iedereen die drugs gebruikt of distribueert wordt verpletterd. Behalve Pfizer en dat soort types, is het een totaal achterlijk systeem in onze ogen, maar christenen regeren dit land! En meestal gebaseerd op hun voorgeloof. Ik wil niemand aanvallen op zijn geloof in een hogere macht, maar die mensen zijn de rechter, jury en aanklager.
 
View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Ja, ik heb eens geprobeerd een gesprek met mijn moeder te voeren over psychedelische ondersteunde therapie en zij had zoiets van "maar wat maakt het uit of het mensen helpt, het is illegaal en verkeerd." Probeer dat maar eens te vertellen aan de mensen die er veel baat bij zouden hebben. mensen met angsten en dat soort dingen.
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Ja, hallucinogenen zijn het minst schadelijk en hebben het meeste potentieel. Maar je kunt een overdosis nemen van 5meoDMT.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
ik had geen idee. er zijn ook rcs en shi die je kunnen doden denk ik, maar ik weet niet of dat telt.
 
  • Love
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
RC easy(zeer sterke microdosis) OD KIllers: 5meo-dmt, Nbombs, Noids (meestal modern)
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Het is zoals George Carlin zei: "It's a biiig.... [prestigieuze, exclusieve - almachtige] ...club. En jij hoort er niet bij".
De hypocratie van dit alles is waar ik rood van zie. Grote farmaceutische bedrijven mogen doen wat ze willen. Mensen kunnen sterven, gewond raken of ziek worden van hun producten en nalatigheid. Een paar mensen worden gecompenseerd voor hun zwijgen. Als het een te grote puinhoop is om onder controle te krijgen, dan krijg je de class action shit, meestal leveren die niet half zoveel op voor de slachtoffers en ze zijn berucht om het verspillen van tijd, het uitlopen van de klok. Uiteindelijk krijg je een klein beetje geld en in het ergste geval draaien ze waarschijnlijk quitte. Zoals je ziet is dat het enige dat telt voor deze mensen... geld. Er wordt niets opgelost en ze zijn klaar om de volgende lijn van mogelijk schadelijke producten uit te rollen.

Als je het over de VS hebt, christenen regeren hier zeker niet. We drijven allemaal alleen maar verder weg van onze goddelijkheid. De VS, de EU, de hele VN. Ze worden allemaal geregeerd door dezelfde groep of families. Verdeeld in subgroepen en facties, hoewel ze het misschien niet eens zijn over hun modus operandi, werken ze uiteindelijk naar hetzelfde doel toe. Al het gekibbel en de conflicten zijn slechts rook en spiegels om de illusie te creëren dat er nog steeds vrije keuze is, of onzekerheid, en dat onze stemmen ertoe doen, of zoiets. Dit plan is al honderden jaren in gang gezet. Dat is een ander verhaal voor een andere keer.

Wetshandhaving is het kartel waar we ons echt zorgen over moeten maken. Wat mij betreft zijn zij de grootste groep georganiseerde criminelen. Gangsters met insignes. Ze blijven allemaal bij elkaar en dekken elkaar. Ondertussen verraden mensen hun buren, zonder enige reden dan dat ze misschien een vermoeden hadden van "illegale activiteiten" en "het is het juiste om te doen".

Ik word vaak aangehouden door de politie, en zodra ze doorhebben wie ik ben, beginnen ze met "je gedraagt je een beetje vreemd, heb je iets meegenomen? waarom kijken je ogen zo?" "je komt uit een gebied waar veel drugs worden gebruikt" "hoeveel heb je meegenomen, waar heb je het vandaan, etc. etc." Ik heb altijd zoiets van... "Zijn er niet ergens kinderen vermist of zo? Kunnen jullie niet iets goeds doen voor de maatschappij in plaats van mensen die het niet zo goed hebben te bestoken en lastig te vallen?" Als belastingbetalers zou je denken dat we meer te zeggen zouden hebben over het beleid en de activiteiten van wetshandhavers, hoe hun tijd en middelen worden besteed.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Agenten proberen gewoon hoger op de carrièreladder te komen. Ik denk niet dat veel agenten echt om de gebruiker geven, maar arrestaties helpen je om hogerop te komen in een afdeling of agentschap.
 
Top