Question Waarom produceerde li geen brons?

fcx13

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ik probeer de shakenbake-methode. In mijn vorige pogingen, had ik geen moeite om brons te maken met lithiums en het werd gevormd in een korte tijd, deze keer heb ik gewoon 100 ml ether meer dan 1 uur, maar brons niet gevormd waarom? Ik heb het lithium niet samengeperst, kan het daar aan liggen?

Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
Je moet ons precies vertellen wat je hebt gedaan. Om te beginnen heb je het verdund, zodat het waarschijnlijk verwarmd moet worden om de reactie te starten.

googie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
32
Geef in detail aan welke stappen je hebt ondernomen. Zo kunnen we je beter helpen. Het lithium ziet eruit alsof het zwart is, alsof het te lang in de atmosfeer is geweest voordat het werd gebruikt. Bewaar je het lithium uit de AA in een oplosmiddel voor gebruik. Paraffineolie is hier goed voor.

Wat bedoel je met Li samenpersen?

fcx13

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ik voegde 90g ammoniumsulfaat 60g natriumhydroxide 400ml ether toe aan de fles zoals ik dat altijd doe en 400ml ether ik deed het lithium in een luchtdichte container integendeel.Zelfs als ik het niet in het oplosmiddel hield, was het geen probleem, het produceerde brons.Als gevolg van het proces is de vloeistof die uit de fles komt normaal glibberig, deze keer gebeurde het niet.

googie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
32
Je moet misschien wat warmte in de fles brengen om de reactie te starten. Je hebt druk nodig om het ammoniakgas omhoog te houden. Probeer ammoniaksulfaat te vervangen door nitraat. Een kleine föhn is hiervoor geschikt. Neem een video op van het proces en deel deze hier.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
Ik wist niet dat je sulfaat kon gebruiken in plaats van nitraat, dus dat heb ik opgezocht. Het kost inderdaad meer energie om de sulfaatreactie aan te wakkeren.

googie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
32
Ik zou tot 180 g gaan met sulfaat. Je hebt gelijk dat er meer nodig is.

fcx13

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ik ben bang om ammoniumnitraat te gebruiken vanwege het ontploffingsgevaar.Ammoniak wordt succesvol geproduceerd met ammoniumsulfaat, denk ik, na 120 minuten verbrandt het gas dat eruit komt handen en ogen. Nadat de bronzen zijn gevormd, voeg ik 60 g sulfaat samen met efedrine, hoe moet ik het filteren? Bedankt jongens