Question Waar zet je je lab op?

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Waar denk je dat een goede plek is om je lab op te zetten?
Ik heb onlangs een advertentie gezien voor goedkope huur van een kantoor in een kantoorgebouw.
Denken jullie dat het een goed idee is om je laboratorium in een kantoorgebouw te vestigen? Natuurlijk zou ik geen drugs produceren als er anderen bij zijn, maar wel 's nachts of als alle andere mensen weg zijn.
Wat vinden jullie ervan?

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Je kunt het overal opzetten, generatoren werken. Je hebt te maken met een ondraaglijke geur.

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Ja, ik weet het. Ik was van plan om kweektenten te kopen voor het kweken van wiet. Dat zou alle geuren moeten wegfilteren die door de synthese worden gemaakt. Ik bedoel, iedereen zou het raar vinden als je Isopropyl alcohol of aceton ruikt in een kantoorgebouw.

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
IPA of aceton zouden de minste van je zorgen moeten zijn.

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Het is maar een voorbeeld. Ik zal niet rondlopen met een kilo P2NP in een kantoorgebouw als ik high ben van de coke en het aan iedereen laten zien. Zo dom zou ik niet zijn. Ik gebruik niet eens drugs en zou pas produceren als iedereen het gebouw uit is.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Stel je op waar je je op je gemak voelt, niemand zal je ooit zien en gebruik alleen wat je nodig hebt en berg het op als je klaar bent. Gebruik gezond verstand, oh ja en noem drugs nooit en te nimmer, tenzij je geniet van de structuur van een gevangenisachtige omgeving of gedwongen wordt om dingen voor de politie te doen die je waarschijnlijk geen ideale vriend zou vinden als iemand erachter zou komen.

Kortom, alleen de apparaten die je nodig hebt, niets meer, schoonmaken en opbergen als je klaar bent, alleen de chemicaliën gebruiken die je nodig hebt en alleen in de hoeveelheden die je nodig hebt en dan, afhankelijk van of je van anale seks houdt, mensen vertellen over wat je hebt bereikt of je mond houden.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Ik was een beetje teleurgesteld toen ik hier een link zag van de andere thread over laboratoriumlocaties, alsof men het allesomvattende antwoord had, om vervolgens dit te vinden. Vat dit alsjeblieft niet op als een persoonlijke aanval, maar ik hoop dat mijn combinatie van toon, sarcasme en perspectief mijn punt duidelijk maakt voor iedereen die geïnteresseerd is. Als antwoord op de berichten: Ik voel me prettig in mijn slaapkamer. Dat maakt het nog geen ideale plek om een lab op te zetten. Het is om te beginnen waarschijnlijk een slecht idee om een "drugslab" op te zetten of in werking te hebben in een huuraccommodatie, omdat je niet de eigenaar bent en niet de enige persoon met een sleutel, ook in een commerciële instelling? Nou, dat is OK denk ik ... zolang het na sluitingstijd is en je ervoor gezorgd hebt dat je comfortabel bent. Ja, maak het je ECHT comfortabel terwijl je je leven en vrijheid op het spel zet. Draag je pyjama, doe alsof je thuis bent. Ik begrijp dat je met comfortabel eigenlijk alleen maar het vertrouwen bedoelt dat je kunt opereren in welke hoedanigheid dan ook die je als 'veilig' kunt rechtvaardigen. Ik zou me er echter niet mee vermaken, want dit kan alleen maar leiden tot zelfgenoegzaamheid.
.
Wat zeggen ze over zelfgenoegzaamheid? (Ik ben het vergeten, maar...) Waan jezelf nooit in een vals gevoel van veiligheid, maar maak je haar ook niet grijs door je er zorgen over te maken: "Ik ben niet verslaafd aan coke en loop niet door het gebouw te ruiken naar ether met een kilo methylamine, pratend met iedereen die er toch niet is, dus 'het is allemaal goed.Probeer de rol te spelen van wie je zegt dat je bent en wat je verondersteld wordt te doen, en probeer er niet uit te zien als een paranoïde, onzekere en onstabiele illegale drugsproducent die verdacht veel probeert te verbergen. Behandel elke kok alsof de rechter, jury en beul op weg zijn om een welzijnscontrole bij je uit te voeren zodra je je ruwe product naar buiten brengt met een militaristische geest van initiatief. Begin bijvoorbeeld met afbreken en opruimen voor of tijdens de herkristallisatie, als dat mogelijk is.

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zitten gevangenissen en penitentiaire inrichtingen niet vol met homoseksuele verkrachters en/of informanten. Er zijn er zeker veel meer dan kan worden bevestigd. Ik heb het genoegen gehad om een paar van deze prachtige instellingen te bezoeken. Ik weet niet waar of hoe alle anderen graag hun tijd uitzitten, ieder zijn meug, ik blijf liever buiten schot. Misschien is Hollywood schuldig aan het stereotype. Zowel sodomie als communiceren/compromitteren met autoriteit, op welk niveau dan ook, wordt over het algemeen universeel en openlijk gemeden. Zelfs de "OK" gevangenisbewakers houden niet van verklikkers, want de bewakers krijgen het zelf ook te horen. Ik lees en train zelf liever, schaken is ook cool. Verlies van vrijheid als gevolg van betrapt worden terwijl je iets doet wat niet mag, hoort erbij, hoewel het niet zo hoeft te zijn en we doen ons uiterste best. Op een gegeven moment moet het verwacht en gepland worden, maar het moet vermeden worden tegen soms hoge kosten.

Mijn advies: schop de grootste jongen op zijn donder op de eerste dag, of word iemands bitch ..... erm, ik bedoel... Respecteer iedereen maar probeer geen vrienden te maken. Sluit je niet aan bij bendes. Blijf bij "je eigen mensen". Gok niet en word niet high. Hou je shit voor jezelf. Als je een solide kerel bent, je met je eigen zaken bemoeit en weet wanneer je moet zwijgen, hoef je je nergens zorgen over te maken. Waarschijnlijk zal niemand je iets opdringen, agent of oplichter, als je er niet om vraagt. Als je denkt dat je de wet gaat overtreden en dat er nooit iets gruwelijk mis zal gaan, dan heb je waanideeën. Je eigen bloed kan overtuigd worden om je te verraden, "voor je eigen bestwil."... "Om te voorkomen dat je jezelf of anderen iets aandoet." Inderdaad, losse lippen doen schepen zinken.

Waar het op neerkomt, zoals de oldtimers tegen me zeiden: "Als je de tijd niet kunt uitzitten, doe de misdaad dan niet." Als je een stap omhoog wilt doen, bereid je dan voor op de consequenties en ga er ALLEEN mee om. Ik beloof je, mensen zullen luisteren en zeggen: "Nou, dat is balen", maar aan het eind van de dag zal het niemand een reet kunnen schelen hoe erg je geluk was en hoe het afliep. De slimme bijen kopen geen spinnende velgen en stickers voor hun gloednieuwe Escalade met hun eerste zak geld. Ze bewaren het voor een regenachtige dag, wanneer ze een advocaat en borg nodig hebben en iedereen hen de rug heeft toegekeerd. Ik verontschuldig me voor elke vermeende belediging. Ik bedoel er niets mee, ik wil alleen maar helpen. Sorry ook voor de enorme uitweiding naar het gevangenisonderwerp, maar ik heb nog niet veel advies gezien van iemand op dit forum met echt inzicht of ervaring over wat je moet doen als het leven SNAFU'd wordt. We halen niet allemaal heelhuids de eindstreep, als we die al halen. Statistisch gezien zullen velen van ons op een bepaald punt op deze weg tegen een muur botsen. Ik hoop dat de BB-ploeg boven de radar zal vliegen. Ik wens jullie veel geluk en succes en veel vruchtbare koks! Sorry ook voor deze zware post.
---Met liefde en respect. o7

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Ik ben niet boos op je kerel, alles wat je zegt is waar. Er is een plek waar je er een kunt plaatsen, er zijn manieren om het goed te doen, maar je zult gepakt worden of de lokale zakenman zal je oplichten of je zult voor hem moeten werken. Je dagen zullen snel geteld zijn, zelfs als je het aan niemand vertelt en mensen die vragen naar een plek om een lab te plaatsen zouden het antwoord moeten krijgen dat ik gaf, naar mijn bescheiden mening is het niet precies het juiste antwoord voor iedereen, maar het is zeker het juiste antwoord voor iemand die vraagt waar ik een drugslab moet plaatsen. Er kan een argument zijn dat hij misschien gewoon nieuwsgierig is, onderzoek doet naar een boek en een drugslab wil plaatsen waar hij meer geld heeft dan verstand. Geloof me, ik zie deze dingen niet omdat ik om echte mensen geef en ik zeker niet alleen maar probeer te helpen. Ik zou dit willen vergelijken met mensen die logen over de doses die ze namen en probeerden op te scheppen door te zeggen dat hij doses schreef en hoe alles goed uitpakte en ik had nooit gedacht dat mensen dat echt als realiteit zouden zien en 250 mg Etizolamm zouden nemen. Zijn opgeslagen lijnen van NBOMe verbindingen goed ik voel me slecht mensen als dat eindigen in het ziekenhuis praten met de politie uiteindelijk hebben dingen verboden hebben de gemeenschap eruit zien als een stelletje f****** hooligans het is ieders verantwoordelijkheid niet aan te moedigen de vernietiging van een gemeenschap. Ik heb me nog nooit zo oud gevoeld als toen ik schreef dat ik om deze plek geef, ga van mijn gazon af.

Last edited:

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Mijn advies: schop de grootste jongens onder hun kont op de eerste dag, of word iemands bitch ..... erm, ik bedoel... Respecteer iedereen maar probeer geen vrienden te maken. Sluit je niet aan bij bendes. Blijf bij "je eigen mensen". Gok niet en word niet high. Hou je shit voor jezelf. Als je een solide kerel bent, je met je eigen zaken bemoeit en weet wanneer je moet zwijgen, hoef je je nergens zorgen over te maken. Waarschijnlijk zal niemand je iets opdringen, agent of oplichter, als je er niet om vraagt. Als je denkt dat je de wet gaat overtreden en dat er nooit iets gruwelijk mis zal gaan, dan heb je waanideeën. Je eigen bloed kan worden overtuigd om je te verkopen, "voor je eigen bestwil."... "Om te voorkomen dat je jezelf of anderen iets aandoet." Inderdaad, losse lippen doen schepen zinken.

zal dat doen. STFU, handel met je eigen mensen en wees geen dwaas. doe normaal. klaar.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
En nee, ik neem aanstoot aan je projectie van denken dat je iets weet over het levensveranderende advies dat je geeft was zo zelfverzekerd dat het verontrustend is om te horen dat je advies geeft op basis van absoluut niets uit de echte wereld. Ik zou iedereen kunnen zijn, ik zou alles kunnen verzinnen, ik zou een chatprogramma kunnen zijn, maar wat ik niet doe is mensen aanmoedigen om domme dingen te doen op de hoogst mogelijke schaal, denk daar maar eens over na man.

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Broer, ik ben nog meer in de war dan eerst. Tegen wie heb je het? Ik? Iemand anders?

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Het spijt me dat je er zo over denkt @testint - ik geloof dat hij het tegen mij heeft @Kanalratte556
Ik geloof echter niet dat ik de dingen heb gedaan waarvan u me beschuldigt. Zeker niet opzettelijk. Herlees wat je zei en 'denk er eens over na, man'.
Ik heb met opzet niemand bij naam genoemd, of uit zijn naam voor die kwestie, dus ... wees niet zo gevoelig, alsjeblieft. We zijn hier allemaal om te communiceren met de bedoeling om elkaar te helpen en van elkaar te leren (hoop ik).

Levensveranderend advies? Met zoveel vertrouwen en -absoluut- geen echte wereld ....anything.... ? Heb ik iemand aangemoedigd om op grote schaal domme dingen te doen? Waarover precies nadenken? Mijn advies was en is simpelweg: het is geen slim idee om je ooit comfortabel te voelen terwijl je misdaden pleegt - dat is hoe anders succesvolle criminelen meestal gepakt worden. Neem geen risico's waarvan je de gevolgen niet aankunt. Zorg dat je geld hebt gespaard voor het geval dat. Gebruik misschien geen openbare plek voor geheime drugsproductie. Probeer niet te dicht bij de zogenaamde sodomieten en politieslaven te komen als je toch de gevangenis in moet.

"Mijn advies: geef de grootste jongen op zijn eerste dag op zijn donder, of word iemands teef ..... erm, ik bedoel..." -- was bedoeld als een beetje humor om elke vermeende belediging te ontwapenen. @testint Je advies lijkt niet meer te zijn dan 'kies een locatie waar je je prettig voelt en houd je mond, tenzij je van gevangenisseks houdt'. Vergeef me dat ik 'advocaat van de duivel' speel en mijn twee centen aan het geheel toevoeg. Je moet er nooit van uitgaan dat iets gegarandeerd veilig is of dat je alles weet, dat is alles wat ik probeer te zeggen. Ik weet dat ik niet alles weet, ik probeer ook niet te doen of te klinken alsof ik dat wel weet. ....Ik weet echter wel wat ik weet. Niemand kan me dat afnemen en ik zal het tot mijn laatste adem verkondigen als dat nodig is.

Neem wat ik zei voor wat het waard is, vriend. Wat geen reet waard zou moeten zijn. Ik ben immers zeer zeker een niemand, van het internet, die dingen verzint terwijl ik bezig ben, ik zou zelfs AI kunnen zijn. Dus je hoeft je niet beledigd te voelen. Dit was niet bedoeld als een aanval of argument, alleen als suggesties en kritiek. Doe wat je wilt. Ik had het vooral over het idee om risico's te nemen en voorbereid te zijn op de gevolgen ... wees verantwoordelijk voor je daden, vooral voor jezelf.

Wat betreft "absoluut ... niets in de echte wereld", bij gebrek aan een beter woord. Ik zei dat ik daadwerkelijk op deze plaatsen ben geweest, meer dan een paar keer op een paar locaties, voor langere periodes. Zoals ik al zei, niet alle bezoekers zijn uiteindelijk krukjes met zachte kontjes. Het is iets dat gebeurt, maar het is ook niet moeilijk om die hele rotzooi te vermijden als je dat zou willen. Ik zou niemand proberen te vertellen hoe ze hun leven moeten leiden, in of uit de gevangenis, ik denk dat mijn advies over hoe je je tijd moet uitzitten (als je moest) zonder al die extra bullshit een goede plek is om te beginnen voor iedereen die precies dat probeert te doen. Laat wat ik zei niemand van jullie weerhouden van glorie. Doe het, man. Bee alles wat je kunt bee. Bee veilig <3

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Dank je, dat had ik echt nodig, nu ik zelf dingen heb gedaan en weet hoe ver het echte werk, bij gebrek aan beter, afstaat van de shit die ik in het echte leven heb meegemaakt. 8 moet stoppen en onthouden dat niet alles is wat ik heb meegemaakt, dank je voor je reactie.