Looking for a vendor Waar kan ik deze chemicaliën kopen? Verzonden vanuit Europa

eu.lab

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 25, 2023
Messages
29
Reaction score
13
Points
3
Broomwaterstofzuur 48% (HBr)
Waterstofperoxide 35% (H2O2)
Pyrrolidine

Ik wil ook opmerken dat ik al deze chemicaliën vanuit Europa nodig heb, ik kan niet naar een deaddrop gaan.
Sommige van deze chemicaliën staan in de lijst, maar ik ben niet tevreden over hun leveranciers.
Ik hoop dat iemand deze thread ziet en mij deze chemicaliën in kleine hoeveelheden (<1kg!) kan verkopen.

Bedankt voor elk antwoord!
 

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
11
Points
3
constantylious777 heeft Pyrrolidine geloof ik, hij is de goto voor labbenodigdheden in de EU, je kunt hem vragen om de andere spullen te leveren. Gordon Ramsay is ook een goede man om te vragen.

Het zoutzuur en het concentreren van waterstofperoxide kunnen misschien via alibaba worden gekocht.
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
54
Ik heb HBR, maar alleen dode druppel - het is corrupt, evenals pyrrolidine - over H2O2 elk percentage boven 12% leveren we niet omdat het potentieel heeft voor explosieven en LE traceert deze shit - had er jaren geleden problemen mee en we doen het niet meer.
 

JHvendor

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 6, 2023
Messages
3
Reaction score
6
Points
8
Deals
5
Hallo, wij kunnen u Pyrrolidine leveren.

Voor 1kg, 100usd FOB; voor 5kg, 50usd/kg FOB.
Deur tot deur service, dubbele douane-inklaring gedekt, veilige en snelle levering.

Meer productdetails gelieve me te contacteren.
 
Top