Question Wat nu met mdma freebase gemengd in aceton (na totale mislukking met HCL-gas)?

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Ik mengde ongeveer 800 ml mdma freebase in 8 L koude aceton. Ik werd toen verondersteld aan te zuren met droog HCL-gas, maar dat was een totale mislukking, niet 1 bel van HCL kwam aan in de kolf met de mdma freebase in aceton...
Kan ik de freebase in aceton in de vriezer bewaren of gaat het dan achteruit?

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Mijn opstelling bestond uit 3 plastic emmers die met elkaar verbonden waren door plastic buizen. De plastic emmer nummer 2 was een lege emmer, een val, voor het geval de vrije base in emmer nummer 3 werd opgezogen.

In de eerste emmer deed ik 800 g calciumchloride. Ik deed het deksel op de emmer en door een van de eerder gemaakte gaten goot ik zoutzuur. Er was geen reactie! Niet 1 gasbel in mijn mdma freebase in aceton.

Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Interessant segment begint op 4:20
Het is niet nodig om fancy te worden, het gebruik van niet gedroogd hcl-gas zal nog steeds product opleveren, concentreer je daarop en denk dan misschien aan het toevoegen van droogbuisjes aan je werkoplossing.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Maar dat is met zwavelzuur? Ik probeerde de HCL te drogen met calciumchloride en dat werkte niet. Dus voegde ik het zoutzuur direct toe aan de mdma freebase in aceton tot PH 6-7 en zette het in de vriezer.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Je kunt HCL zuur niet drogen met calciumchloride.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
CaCl en HCl(aq) reageren niet om HCl(g) te maken. Om het gas te drogen moet je het door het droogmiddel halen en niet in de reactie stoppen. Je kunt H2SO4 en droog NaCl (of CaCl als je het echt wilt gebruiken) gebruiken om HCl(g) te maken. MDMA zou zonder problemen in aceton moeten kunnen zitten zolang er geen andere chemicaliën in je oplossing zitten. Het toevoegen van HCl(aq) aan je oplossing zal ervoor zorgen dat het zout wordt gevormd; je hebt echter ook een heleboel water toegevoegd, waarin je MDMA zal oplossen. Er kan wat product neerslaan in de vriezer, maar het meeste zal opgelost blijven. Om het netjes te zeggen, je hebt het een beetje verpest. Ik ga ervan uit dat je geen rotovap of zelfs maar een vacuümpomp hebt, dus mijn beste advies voor jou is om een elektrische deken, een grote schaal en een ventilator te pakken. Giet al je oplossing in de schaal (je kunt het in porties doen als het niet past) leg het bovenop de elektrische deken en blaas je ventilator erop. Zet het buiten of ergens waar de dampen kunnen ontsnappen, en je gaat wachten tot het verdampt is. De ventilator en de zachte warmte zullen het proces versnellen. Als je het te warm maakt, zal het ontbinden. Heb geduld. Nadat al je oplosmiddel is verdwenen, zul je een residu van MDMA HCl overhouden.
Veel succes

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Ja, ik heb destillatieapparatuur en een kleine vacuümpomp die ik op ebay heb gekocht voor 12 euro 15l/min. Ik heb geen elektrische deken nodig! En ik heb de mdma die is neergeslagen al opgevangen.

Nu heb ik het mdma gemengd met water in aceton. Ik zal de aceton destilleren en daarna denk ik dat de beste methode een zuur-base extractie is?
Eerst meng ik de vuile oplossing met water, een niet-polair oplosmiddel zoals methanol en hcl. Het mdma-zout lost op in water maar niet in het niet-polaire oplosmiddel. Ik verwijder de methanollaag.
Daarna voeg ik water toe met NaOH en methyleenchloride, de mdma vrije base gaat naar de bodem samen met het methyleenchloride en ik verwijder de waterlaag.
Ik bestudeer de zuur-base extractie, klopt dit?

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Je zou dan een vacuümdestillatie kunnen proberen om de aceton te verwijderen. Je pomp is vrij zwak, maar het zal een beetje helpen.
Een zuur-base extractie is een haalbare optie. Methanol is mengbaar met water dus het zal geen aparte laag vormen. Als je DCM hebt zal het werken, maar geen methanol. Je moet alle aceton verwijderen, DCM toevoegen aan je water en het daarna scheiden om alle onzuiverheden te verwijderen. Voeg NaOH en meer DCM toe. Nu zal de MDMA zich verplaatsen naar de DCM laag. Damp je DCM weg. Los op in IPA/tolueen of een ander oplosmiddel waar je HCl(g) doorheen kan. Filter vervolgens je product.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Ik heb aceton verdampt uit aceton-FB mengsel. Het is niet moeilijker dan petroleumether verdampen na basisextractie. En het kookpunt is lager.

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Als je niet zeker weet hoe je het goed moet gassen, kun je gewoon het zuur en een kleine hoeveelheid dH20 gebruiken om pH 6-7 te krijgen en het water langzaam laten verdampen om je MDMA HCl te krijgen. Een apolair oplosmiddel (Toulene, Xylene, DCM etc.) zou je freebase goed opgelost houden en hieraan voeg je de HCl toe (na het goed schoonmaken/wassen van de freebase) met basisch/water, pekel of hoe je het ook wilt perfectioneren.

Of je vergast het gewoon. Eerlijk gezegd heb ik nooit gas gebruikt op aceton met freebase erin, maar met xyleen en ether is er veel gegast. Beide manieren zijn acceptabel tenzij je haast hebt of zo.

Vriendelijke groeten,
Ali