Question Wat is KU Kristal

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Ik ben nieuwsgierig omdat ik het steeds geadverteerd zie alsof het iets geweldigs is. Maar ik heb nog geen goede uitleg gevonden over wat het is of hoe het te gebruiken.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Op een ander forum werd het geïdentificeerd als dipentylone. Ik waagde een gokje met een kleine monsterbestelling en het is je tijd niet waard, er is gewoon niet veel aan
 

dark-flight

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 10, 2023
Messages
43
Reaction score
33
Points
18
Deals
18
Alternatieven voor MDMA

ze hebben vele namen
Bijvoorbeeld: KU EU
De echte naam is: EUTYLONE CAS: 802855-66-9
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Waarom noemen we het dan niet Eutylone?
Hoe dan ook, als iemand het serotonische deel van MDMA zoekt, zal het een teleurstelling zijn.
Sommige benzofuranen zijn veel serotonischer en lijken dus meer op MDMA.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
883
Points
113
Cathinon-analoog van MDMA is bk-MDMA, dat in één stap kan worden omgezet in MDMA. Als tweede keuze zou ik MDPV voorstellen. Als je een beetje zoekt, kom je een reeks fatale overdoses tegen in de VS, veroorzaakt door Dipentylone, die overeenkomen met een tijdlijn van KU kristal dat te koop wordt aangeboden in de VS.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
883
Points
113
Hier is een pdf-document van 16 pagina's over Dipentylone als iemand geïnteresseerd is in de farmacokinetiek ervan
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://cdn.who.int/media/docs/default-source/46th-ecdd/dipentylone_46th-ecdd_critical-review_public-version.pdf%3Fsfvrsn%3Dfd3973aa_1&ved=2ahUKEwjU37rw2d6BAxUoKkQIHZKJD4MQFnoECDIQAQ&usg=AOvVaw2EDybG1aoL7Z1teoRli2Ig
 
Top