Question Welke opleiding moet ik zoeken die het hoger onderwijs mist?

buranyuu

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Ik volg hoger onderwijs voor natuurwetenschappen. Ik ben benieuwd of er hiaten in de kennis zijn voor dit vakgebied die in het hoger onderwijs ontbreken en wat die hiaten zijn.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
409
verbeter me als ik het mis heb, maar dit is eigenlijk alleen maar illegale chemie. als je het chemiegedeelte onder de knie hebt, geweldig! je hoeft alleen maar de criminele kant van de dingen te leren, zoals specifieke syntheses voor illegale drugs of waar je precursors vandaan kunt halen. "echte" chemiekennis is super nuttig en tbh, dat is het deel waar de meeste mensen (of in ieder geval ik) moeite mee hebben.

ik zag een quote op de vespiary die zoiets zei als "denk als een chemicus, niet als een crimineel", en ik heb het gevoel dat dat hier wel van toepassing is. illegale chemie is niet veel anders en zou niet als zodanig behandeld moeten worden. 2 veel mensen verpesten hun werk omdat ze hun projecten (of zichzelf) niet serieus genoeg nemen om onderzoek te doen of UTFSE. het is echt leuk om iemand te zien met een hogere opleiding, het forum heeft daar meer van nodig.

zeepkist terzijde, welkom 2 bbgate!!! :3

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
79
Deals
28
Ik ben opgegroeid in een criminele wereld en heb later een hogere opleiding gevolgd en ik ben nog steeds aan het ploeteren, maar eerlijk gezegd had ik liever al vroeg een ander pad gekozen, maar dat is niet altijd gemakkelijk als je op een bepaalde manier bent opgegroeid. In deze wereld zijn er veel chemici, sommige goed, de meeste slecht lijkt het wel. Velen geven niet om mensen, alleen om winst en elke dag sterven er mensen als gevolg daarvan. Deze wereld zou meer mensen kunnen gebruiken die verstand hebben van biologie, wat een breed scala aan mogelijkheden is, maar ik zou denken dat een beter begrip van de VS en hoe de verschillende stoffen die we gebruiken/maken enz. gaan werken, misschien wat richtlijnen kan geven aan de chemici die echt iets geven om de mensen aan wie ze verkopen. Ik ben er niet zeker van of we een goede, veilige drug hebben gevonden die we kunnen gebruiken, high van kunnen worden en niet ziek worden of mogelijk doodgaan als we er aan onderdoor gaan of als we het mengen met iets anders, enz. Dat zou het beste idee zijn dat ik me kan voorstellen. Is het mogelijk? Misschien niet, maar wie probeert dat eigenlijk? Big pharma is echt niet anders dan een goede methmaker. Het grappige is dat er waarschijnlijk meer methfabrikanten om mensen geven dan farmaceutische bedrijven. Dan zijn er nog degenen die ik little pharma noem. Neppillenmakers, waarvan de meesten niet weten hoe ze consequent een goed product moeten maken. Als je het gaat doen, doe het dan goed. Geperste pillen zouden geweldig zijn als ze elke keer hetzelfde werden gemaakt met dezelfde ingrediënten door dezelfde "apotheker". Stel je de verkoop en de terugkomende klanten eens voor als dat het geval zou zijn. Nu ben ik aan het raaskallen...

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Ik denk dat de vaardigheden van school overdraagbaar zijn. Kijk nu naar een aantal synthesegidsen van de forums, zodat je kunt zien wat relevant is voor wat je in de klas leert. Je zult ook ervaring hebben met verschillende soorten apparatuur om te zien wat voor jou het beste werkt.