Ik ben opgegroeid in een criminele wereld en heb later een hogere opleiding gevolgd en ik ben nog steeds aan het ploeteren, maar eerlijk gezegd had ik liever al vroeg een ander pad gekozen, maar dat is niet altijd gemakkelijk als je op een bepaalde manier bent opgegroeid. In deze wereld zijn er veel chemici, sommige goed, de meeste slecht lijkt het wel. Velen geven niet om mensen, alleen om winst en elke dag sterven er mensen als gevolg daarvan. Deze wereld zou meer mensen kunnen gebruiken die verstand hebben van biologie, wat een breed scala aan mogelijkheden is, maar ik zou denken dat een beter begrip van de VS en hoe de verschillende stoffen die we gebruiken/maken enz. gaan werken, misschien wat richtlijnen kan geven aan de chemici die echt iets geven om de mensen aan wie ze verkopen. Ik ben er niet zeker van of we een goede, veilige drug hebben gevonden die we kunnen gebruiken, high van kunnen worden en niet ziek worden of mogelijk doodgaan als we er aan onderdoor gaan of als we het mengen met iets anders, enz. Dat zou het beste idee zijn dat ik me kan voorstellen. Is het mogelijk? Misschien niet, maar wie probeert dat eigenlijk? Big pharma is echt niet anders dan een goede methmaker. Het grappige is dat er waarschijnlijk meer methfabrikanten om mensen geven dan farmaceutische bedrijven. Dan zijn er nog degenen die ik little pharma noem. Neppillenmakers, waarvan de meesten niet weten hoe ze consequent een goed product moeten maken. Als je het gaat doen, doe het dan goed. Geperste pillen zouden geweldig zijn als ze elke keer hetzelfde werden gemaakt met dezelfde ingrediënten door dezelfde "apotheker". Stel je de verkoop en de terugkomende klanten eens voor als dat het geval zou zijn. Nu ben ik aan het raaskallen...