Question Welk medicijn of welke stof, bijvoorbeeld diethylether, kan gemakkelijk worden gemaakt en de benodigdheden zijn direct beschikbaar?

a.hatam

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Welk medicijn of welke stof, bijvoorbeeld diethylether, kan gemakkelijk worden gemaakt en de benodigdheden zijn direct beschikbaar?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Een vraag "wat is de goedkoopste en gemakkelijkste synthetische geneesmiddel synthese?" werd gesteld in BB Forum.

De vraag is niet juist omdat je moet uitgaan van de stofcategorieën. We zullen kosten- en complexiteitsvergelijkingen maken voor stimulerende middelen, euforetica, opiaten, cannabinoïden en psychedelica.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: de goedkoopste synthetische drug is 1,4-butaandiol (BDO).
Deze stof is gemakkelijk te koop in chemische winkels. De stof wordt na consumptie in het menselijk lichaam gemetaboliseerd tot GHB. Het veroorzaakt dus psychoactieve effecten.
De gemiddelde BDO dosering is 2 ml, de duur is ongeveer 1-2 uur.
Recreatief gebruik van BDO is populair in sommige kringen en wordt gebruikt als een op zichzelf staande stof, gebruikt om overstimulatie door amfetamine te verminderen en gebruikt voor sedatie.
Daarnaast is BDO een precursor in de synthese van GBL.

BDO prijzen(https://bbgate.com/resources/):
Chemist.eu prijs: vanaf 1kg/54.00€;
WGP inc. referentieprijs - 1,02kg/110USD;
Amarvelbio (China) prijs- 1kg/100$;
UWe9o12jkied91d (EU) prijs - 1.02kg/160€;
Nitrochemis prijs - 1230g/131$;

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,100
Deals
1
Chloroform is goedkoop, gemakkelijk en beschikbaar.
Natriumhypochloriet (bleekmiddel)+aceton
3 NaClO + (CH3)2CO → CHCl3 + 2 NaOH + CH3COONa

a.hatam

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Weet jij iets anders?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,100
Deals
1
Ja, minstens 10 dingen. De vraag is zo breed en gevaarlijk dat ik een beetje terughoudend ben geweest. PROBEER NIET om chloroform binnen te maken. Dat zou duidelijk moeten zijn, maar tegenwoordig heeft alles een bordje nodig. Ik zal straks een lijstje maken