Question Wat zijn enkele sites die paddo sporen verkopen en naar Canada leveren?

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Kent iemand van jullie een site die levert aan Canada en die ik kan gebruiken om sporen van paddo's te kopen, bij voorkeur iets dat lijkt op sporeworks?
bedankt

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Wat is de wettelijke status in Canada? In de VS worden ze helemaal niet gecontroleerd. Ik heb vele soorten en stammen paddenstoelen gekweekt en ik heb slechts 1 keer sporen gekocht. Het was Atantis #7, die waarschijnlijk weer is opgegaan in Mexicana omdat ze hetzelfde zijn. Ik kreeg ze gratis bij weggeefwedstrijden en ik heb er veel geruild. Je hoeft alleen maar deel te nemen aan de paddenstoelenforums en na een tijdje zullen mensen ze gewoon aan je geven of ruilen. Je prijzen van die plaatsen ons Ludacris. 15 jaar geleden verkocht ik prints aan Workman voor $5/PC en hij maakte daar 5-10 spuiten van die toen $18/PC kostten.
NSocyERz30

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Die zijn funky! Zijn dat kubussen? Hmm...

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Dat zijn Calocybe indica.behindvthstbis mijn afzuigkap bacticinerator en wat je daar ook kunt zien. Op een gegeven moment had ik $1000 aan spullen

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Sporen zijn hier legaal en er zijn enkele paddo-apotheken in de buurt van de stad waar ik woon, maar die verkopen geen sporen.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Het IS mogelijk om paddenstoelen te kweken uit gedroogde paddenstoelen. Alles wat je nodig hebt zijn steriele wattenstaafjes en steriel water. Je doopt het wattenstaafje in het water en wrijft het over de lamellen (kieuwen) en je zult veel sporen oppikken. Je hebt er maar 2 nodig van een compatibel paringstype. Paringstype is hetzelfde als geslacht, maar paddenstoelen hebben wel 50 paringstypes. Mannen vrouwen aanvallen helikopters crossdressers bulldozers en nog 45 andere. Dit is de enige manier om sporen te krijgen van sommige soorten zoals de penis envy lijn. De kieuwen zijn zo dicht opeengepakt dat sporen niet kunnen ontsnappen en ze produceren geen sporenafdruk.
Een andere methode waarmee ik succes heb gehad is door een stuk lamellair materiaal af te snijden en het op een agar petrischaaltje te leggen. Ik bouwde deze lamellenkap voor nog geen $200 en het bracht me van moeite om iets te kweken naar de mogelijkheid om elke paddestoel die ik vond te klonen en in kweek te brengen. Als je serieus paddenstoelen wilt kweken, heb je dit nodig. Ik heb lang gezocht om dit voor $200 te kunnen bouwen, maar je zou dit morgen voor $400 kunnen doen.
MxEWlSQJva

Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
LFuqj4iVcT

HKsLYu7XTP

Hier zijn enkele Psilocybe cubensis paddenstoelen. Malabars en albino A+'s. Deze foto's zijn meer dan 10 jaar oud. Persoonlijk ben ik geen grote fan van psychedelische paddenstoelen, maar ieder zijn meug.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Dat zijn Calocybe indica.behindvthstbis mijn afzuigkap bacticinerator en wat je daar ook kunt zien. Op een gegeven moment had ik $1000 aan spullen

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Paddenstoelen zien er zo goed uit, maar ik begrijp niet waarvoor je dat bureau hebt gebouwd? En wat denk je van honingwater petrischaaltjes, ik heb nog steeds geen agar gekocht.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Het is wat men een laminaire stromingskap noemt. Het is het tegenovergestelde van een zuurkast. In plaats van giftig gas en verrotte chemische geuren op te zuigen, blaast hij lucht naar je toe. In principe is het een ventilator die lucht door een echt 12" dik HEPA-filter blaast. Het soort dat in kerncentrales wordt gebruikt om te voorkomen dat mensen radioactief stof inademen. Deze filtert 99,7% van de deeltjes met een grootte van 0,3 micron, maar werkt beter op kleinere of grotere deeltjes. Dat is in principe elke biologische entiteit behalve een virus. Dus hij blaast deze ultrazuivere luchtstroom uit en die lucht slaat schimmelsporen bacteriesporen ECT. Weg. Zolang je je aan een aseptisch protocol houdt, behoren besmette kweekjes tot het verleden.

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
btw ik ben strikt op zoek naar sporenspuiten, niet naar alternatieve methoden om paddo's te kweken, dus reageer alsjeblieft alleen als je een aantal sites kent of me die kunt geven. bedankt.