Question Wat is jouw mening over Opioïden?

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Moeten opioïden van de zwarte markt worden gehaald en alleen nog voor medisch gebruik worden gebruikt?
Worden heroïne, fentanyl en andere opioïden beschouwd als ellendige en dodelijke drugs?
Moeten kartels een overeenkomst sluiten over het stoppen van de productie van opioïden?

HHH

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
32
HaHaHaHa//
Lol LOL Lol...

Zoals Al Capone zei
Niets persoonlijks, gewoon BUSINESS)!

Niemand zal weigeren om drugs te verkopen!
En alle staten controleren ze alleen om een monopolie te hebben!

Maar net als alcohol:)
Tabak
Geneesmiddel tegen verkoudheid!)
Allergie medicijnen....

Denk na over dit onderwerp!
Vertrouw TV niet!
Kijk om je heen!

Waarom is het mogelijk en zelfs noodzakelijk?
autonasie geven aan een kat, hond, koe....
In het belang van de mensheid! ....compassie...

Maar iemand wordt tot de laatste dollar behandeld voor kanker!
Zolang hij of zijn familieleden een ziektekostenverzekering hebben en hun persoonlijke kapitaal,

En een ziek persoon die geen hoop op genezing heeft zal lijden... Ook al wil hij met elke vezel van zijn ziel een dodelijke injectie krijgen en zijn familieleden niet belasten!

Vraag jezelf af: waarom is dit zo?
En zoek het antwoord niet in de diepte van de zwarte ziel van de dokter, maar in de bankrekening van de bankier...

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Ik denk dus dat veel verantwoordelijkheid bij de eindgebruiker moet worden gelegd. Zij moeten hun grenzen kennen en beseffen wanneer dingen uit de hand lopen. Ze moeten hun drugs testen en weten wat de juiste dosering is. Dit is de basis van drugsgebruik voor volwassenen.

Verkopers moeten er zeker van zijn dat hun producten niet kruisbesmet zijn en dat op de producten precies staat wat ze zijn. Als je iets als fent verkoopt, moet je het op de juiste manier doseren en zou je zelfs doseringsinstructies in de lijst kunnen zetten. De koper moet volledig op de hoogte zijn van wat hij krijgt.

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Opioïden zijn geen probleem, het kunnen zeer effectieve medicijnen zijn die het verschil maken tussen een functioneel en een disfunctioneel leven.
Het federale optreden tegen opioïden heeft het overdosisprobleem niet opgelost - sterker nog, het heeft het erger gemaakt.
En entanyl en nitazin bootsen alleen het effect van opium en heroïne na .
Medisch fentanyl is 100 keer sterker dan morfine en het ondergronds gemaakte fentanyl is 1000 keer sterker , en het is dodelijk , dus het moet strikt worden overgelaten aan medische doeleinden .

Last edited:

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
ga naar de morfine kliniek ze zullen 100x200mg pillen geven, maak een extractie, bereid de basis met kalk en reflux met GAA, neutraliseer dan rectie tot ph 10-11 en laat de olielaag afharden, en whoalq je hebt sterker analoog dan heroïne

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Na 25 jaar opioïden te hebben gebruikt en ermee te hebben omgegaan, vind ik dat wat geschikt is van persoon tot persoon verschilt. Sommige mensen kunnen functioneren en dagelijks gebruiken zonder negatieve bijwerkingen (naast mogelijke gezondheidsproblemen op den duur, zoals in mijn geval), anderen raken de controle kwijt en belanden in de gevangenis, op straat en gaan dagelijks naar een kliniek of overlijden. Het terugdringen van drugsgebruik heeft het aantal overdoses zeker verergerd. Ik ken mensen die na vele jaren van door dokters voorgeschreven pijnbehandeling zijn gekort of gestopt met pijnmedicatie en die echt pijn hebben. Ze betalen nu maandelijks een belachelijk bedrag voor hun medicijnen en lopen het risico een fent geperste pil te kopen. Elke situatie is anders. Ik weet dat de mensen die de "opioïdencrisis" beheersen en degenen die beslissen wat wel en niet kan worden voorgeschreven en in welke hoeveelheid, meer kwaad dan goed doen. Voor degenen die fent of zelfs niet fent geperste medicijnen verkopen, als je het gaat doen, huur dan een chemicus in of leer het jezelf aan en doe het goed. Als een pil nep is, waarom zou je hem er dan laten uitzien als een pil die niet nep is, tenzij je van plan bent iemand te overvallen. Als je pillen perst, maak dan je eigen merk of merk en stop met het op een oxy 30 te laten lijken als dat niet zo is. Dat maakt het moeilijk voor mensen met echte pillen om ze te verkopen en voor kopers om je te vertrouwen als ze iets echts willen. Dat is wat me het meest dwars zit. Wat is het nut? Hier is een oxy voor je, maar het is niet echt oxy... Waarom zou je het erop laten lijken? Waarom het oxycodon noemen als het dat duidelijk niet is?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Ik denk dat de markten dit moeten overnemen! Het is een uitstekend idee voor alle geperste geneesmiddelen. Ik vraag me af hoe persen kunnen worden herkend als iemand probeert namaakgeneesmiddelen te persen?