Question Manieren om natriumnitraat te reduceren tot nitriet

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik heb onlangs als leek wat theorie gedaan over de mogelijkheid van amfetaminesynthese in specifieke EU-regio's, in een poging om illegale reagentia te vermijden.
In dit geval zou dat zwavelzuur zijn, dat in lagere percentages kan worden gekocht, maar dan wordt het geconcentreerd,
kwik(ii)nitraat dat kan worden gemaakt uit een aparte destillatie met het zwavelzuur van eerder en kwik dat gemakkelijk te verkrijgen is.

De enige boosdoener is nu nitroethaan voor de P2NP waar deze persoon mogelijk alles voor kan krijgen behalve natriumnitriet.
Ondertussen is nitraat vrij verkrijgbaar en ik heb verschillende manieren opgezocht om nitriet te reduceren. Maar geen van deze manieren lijkt erg duidelijk of consistent en de uiteindelijke zuiverheden lijken ondermaats, en ik weet niet eens zeker of een hoge zuiverheid wel nodig is.

Ik vraag me af of iemand hier specifiek ervaring mee heeft? Ik wil nogmaals vermelden dat dit allemaal nog theorie is voor mij en op geen enkele manier in de buurt komt van enige voorbereiding, er kunnen zeer waarschijnlijk nog andere fouten in mijn begrip zitten, ik veronderstel dat ik alles wil begrijpen in termen van wettelijke beschikbaarheid en procedure. Tot nu toe heb ik hier de meeste informatie vandaan gehaald, dus ik ben al dankbaar, hoewel ik hier een beetje op een dood spoor zit.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Dit is kinderachtig, tijd is het meest waardevol, je moet zo dicht mogelijk bij het eindproduct beginnen, of iets produceren met chemicaliën die makkelijker te krijgen zijn, nitraat reduceren is tijdverspilling.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Is nitriet beschikbaar in lage concentraties uit uithardingszouten?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ja, maar de hoogste hoeveelheid is 1% en de rest is keukenzout.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
1% dat is grof!

Er zijn een paar reacties, hitte en lood (bah).

Ik heb ook gehoord dat hitte en zwavel werken. Hoe dan ook zijn het rommelige reacties.

Er is een andere OTC-route naar amfetamine die niet via p2NP gaat. Heb je gekeken naar routes via p2p?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Geen van beide is helaas mogelijk. Wat P2P betreft, uit mijn kleine onderzoek ben ik te weten gekomen dat het veel meer gereguleerd is dan P2NP eigenlijk is, dus hoewel je technisch gezien P2NP uit Polen zou kunnen importeren, is er geen garantie dat je geen bezoek krijgt.

Sinds gisteren heb ik één verkoper gevonden die toch Nitroethaan verkoopt in het land en hij lijkt niet te vragen om een EUS in te vullen, wat een beetje vreemd is. Aangezien hij er wel om vraagt voor de Aceton die ze ook aanbieden. Je vraagt je af of het eigenlijk Nitromethaan is, maar dat is onwaarschijnlijk, want de prijs is al stevig genoeg, rond de 65E voor 100ml.

Met dat gezegd hebbende, afgezien van de Nitroethaan uit een andere winkel, zijn de andere reagentia in feite openlijk verkrijgbaar op Amazon, ironisch genoeg. Sommige hebben alleen concentratie nodig en 2 relatief eenvoudige afzonderlijke reacties voor de kwikzouten. Maar hoe slim zou het zijn om alles bij Amazon te bestellen en zou het überhaupt helpen om een paar dingen op verschillende tijdstippen te bestellen?

Last edited:

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Ik denk niet dat dit een goede praktijk is. Het is veel beter om verschillende platforms en plaatsen te hebben om reactanten te krijgen. Dat gezegd hebbende, kleine persoonlijke hoeveelheden zijn over het algemeen in orde.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Nou, als je het gevoel hebt dat je veel werk hebt, laat me je dan vertellen wat ik heb meegemaakt...

Begonnen met ammoniak-nitraat. De beste manier om nitraat te reduceren is om respectievelijk 3:2 mol NaNO3 en NaOH te mengen. Verwarm het mengsel tot het smelt (aluminium pan werkt prima). Bereid 1 mol elementaire zwavel en voeg dit onder af en toe roeren toe. Als alle zwavel is toegevoegd, wacht je tot het is afgekoeld. Voeg water toe, los alles op en verdamp. Na2SO4 zal als eerste verdampen. Filter, kristalliseer opnieuw en je hebt zuiver NaNO2.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Het is een ontmoedigend proces, maar op YouTube vind je een paar video's van dit proces. Ik raad je aan ze te bekijken zodat je weet wat je kunt verwachten.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Voor mijn eerste synthese heb ik alles otc gemaakt. Inclusief benzaldhyde. Kostte me maanden. De beste manier is om kant-en-klare chems te kopen. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn, maar met de juiste opsec kun je alles "veilig" krijgen en zelfs geld besparen.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Ik zou niets doen wat ik niet zou kunnen opschalen, in voor een cent in voor een pond.