- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 5
Hallo vrienden. Ik heb geprobeerd om PSE vrije base te extraheren met behulp van de "Universal Extraction Technique: Straight to Bee" methode. Ik zal het hier in detail beschrijven met foto's. Uiteindelijk krijg ik een wasachtige substantie. Bij voorbaat dank aan degenen die informatie over dit onderwerp hebben.
Laten we eerst beginnen met de inhoud van de pillen.
- ibuprofen
- pseudo-efedrine hydrochloride
- ascorbinezuur (vitamine C)
- Calciumwaterstoffosfaat watervrij
- Croscarmellose natrium
- Povidon (k-30)
- Gesprek
- Microkristallijne cellulose (type 101)
- Siliciumdioxide-syloïde 244
- Gehydrogeneerde ricinusolie
- Hydroxypropylmethylcellulose E-15
- Polyvinylalcohol
- Titaandioxide
- Chinoline gele aluminium lak
- lecithine
- Xanthaangom
- Zonnegeel aluminiumlak
Eerst heb ik een aftrekking gemaakt door de instructies precies te volgen. De afbeeldingen na de aftrekking zijn als volgt.
Toen ik dacht dat er te veel tijd was verstreken sinds ik deze techniek had geprobeerd, probeerde ik het opnieuw door het een beetje naar mijn smaak te veranderen.
De dingen die ik voor mezelf veranderde zijn het gebruik van minder aceton, minder maïszetmeel en het koken met petroleumether voordat ik het te veel liet drogen.
Nu wil ik verder gaan met mijn vragen.
1- Wat is precies de wasachtige substantie op de eerste foto's?
2- Als de wasachtige substantie juist is, heb ik er vervolgens Tolueen HCl-gas doorheen laten stromen, maar ik heb geen stukjes kristal zien vallen of vormen. Heb ik te weinig HCl-gas doorgelaten of moest ik meer gas doorlaten?
3- Hoe lang duurt het voordat de vrije base kristalliseert? Kristalliseert het onmiddellijk of moet ik 12 uur wachten enzovoort?
4- Kan de vrije base gebruikt worden in de RP/I2-reactie of moet ik het omzetten in het HCL-zout?
5- Voor nu heb ik de pillen waarvan ik de inhoud heb opgeschreven. Ik wil bij voorbaat ervaren en goed geïnformeerde vrienden bedanken als ze hun ervaringen delen over hoe ik ze kan verwijderen.
Laten we eerst beginnen met de inhoud van de pillen.
- ibuprofen
- pseudo-efedrine hydrochloride
- ascorbinezuur (vitamine C)
- Calciumwaterstoffosfaat watervrij
- Croscarmellose natrium
- Povidon (k-30)
- Gesprek
- Microkristallijne cellulose (type 101)
- Siliciumdioxide-syloïde 244
- Gehydrogeneerde ricinusolie
- Hydroxypropylmethylcellulose E-15
- Polyvinylalcohol
- Titaandioxide
- Chinoline gele aluminium lak
- lecithine
- Xanthaangom
- Zonnegeel aluminiumlak
Eerst heb ik een aftrekking gemaakt door de instructies precies te volgen. De afbeeldingen na de aftrekking zijn als volgt.
Toen ik dacht dat er te veel tijd was verstreken sinds ik deze techniek had geprobeerd, probeerde ik het opnieuw door het een beetje naar mijn smaak te veranderen.
De dingen die ik voor mezelf veranderde zijn het gebruik van minder aceton, minder maïszetmeel en het koken met petroleumether voordat ik het te veel liet drogen.
Nu wil ik verder gaan met mijn vragen.
1- Wat is precies de wasachtige substantie op de eerste foto's?
2- Als de wasachtige substantie juist is, heb ik er vervolgens Tolueen HCl-gas doorheen laten stromen, maar ik heb geen stukjes kristal zien vallen of vormen. Heb ik te weinig HCl-gas doorgelaten of moest ik meer gas doorlaten?
3- Hoe lang duurt het voordat de vrije base kristalliseert? Kristalliseert het onmiddellijk of moet ik 12 uur wachten enzovoort?
4- Kan de vrije base gebruikt worden in de RP/I2-reactie of moet ik het omzetten in het HCL-zout?
5- Voor nu heb ik de pillen waarvan ik de inhoud heb opgeschreven. Ik wil bij voorbaat ervaren en goed geïnformeerde vrienden bedanken als ze hun ervaringen delen over hoe ik ze kan verwijderen.