Looking for a vendor Ervaringen van verkopers!

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18
Hallo jongens. Ik probeer momenteel enkele precursoren te kopen bij ALIBABA. De ervaring is wild en eng. Ik heb zoveel berichten gehad van verkopers die mij RFQ's hebben gestuurd met verschillende prijsaanbiedingen.

Wat vooral alarmerend is, is dat sommige verkopers zo incompetent zijn dat ze niet weten welke chemicaliën ik heb aangevraagd door de CAS# te controleren, maar ze zullen me snel schrijven met een prijsaanbieding, en nadat ik ze met logische vragen heb bestookt, begin ik enkele rode vlaggen te zien.

Sommige leveranciers klonken betrouwbaar, maar zoals het gezegde luidt: een paar rotte eieren bederven de boel. Ik heb al besteld, maar mijn vertrouwde leverancier heeft mijn belangrijkste precursor niet.

Heeft iemand ooit slechte ervaringen gehad met aankopen bij Alibaba?

Deel uw ervaring of vertrouwde contactpersoon.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Ik kan geen contact delen, maar ik heb al slechte ervaringen gehad.

De beste indicator voor een goede verkoper is als de verkoper openstaat voor een goede communicatie, ook via e-mail, en na verloop van tijd kan laten zien dat hij geïnteresseerd is in een langdurige zakelijke relatie en niet alleen in een snelle verkoop.

Welke belangrijke voorloper mis je?

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18
@KokosDream!

De beste indicator voor een goede verkoper is als de verkoper openstaat voor een goede communicatie, ook via e-mail, en na verloop van tijd kan laten zien dat hij geïnteresseerd is in een langdurige zakelijke relatie en niet alleen in een snelle verkoop.''

Het is alsof we dezelfde of vergelijkbare gedachten hebben over de relatie verkoper-koper....! Ik zal je een DM sturen over mijn belangrijkste voorloper