Looking for a vendor Valentino Kartel

Patron

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hallo, kan ik Valentino Cartel vertrouwen? Als ik 1 kg cocaïne koop?
Iemand heeft een grote hoeveelheid van hem gekocht?

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
Hallo!
Voordat je 1KG bestelt, kun je een kleinere hoeveelheid van ons kopen om je te overtuigen van onze kwaliteit en legitimiteit. Vanaf hier kun je verder werken;)
In tegenstelling tot die andere hebzuchtige/oplichtende verkopers op dit forum en elders, hebben wij geen "MOQ" omdat dat volstrekt irrationeel is, aangezien niemand dat soort geld zou overhandigen aan een anomynous persoon op het internet:ROFLMAO:

Om een aantal beoordelingen van mijn vaste klanten te zien, ga naar mijn groep en kijk zelf:

[GROUP=73][/GROUP]

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
In het forum is het beter om de BB-code van je community op te geven in plaats van de link naar de groep.
SGSbgqFDtd

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Als je deze hoeveelheden wilt kopen, is het beste wat je kan overkomen dat het pakket niet aankomt.
Als je weet hoe je dit product kunt ontvangen, zonder in gevaar te komen
Als je de betaling via bbescrow uitvoert, wordt de bestelling naar je opgestuurd en zodra je deze bij je hebt, kun je de deal afronden.

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
@Patron Ik ben het helemaal eens met wat iedereen hier zegt. Laat het me weten als je er klaar voor bent!

MadRabbit

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
meneer wat u ook bestelt u zult ontvangen zoals hij zei bestel eerst een kleinere hoeveelheid

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Aaron Stevens is een oplichter, een heel goede oplichter die trouwens Aaron Rodgers heet en in Noord-Californië woont om mensen op te lichten met een grote ronde buik lach. Hier noemen ze hen de roze maffia, vandaar Valentino Kartel. Valentino de ontwerper. Een van de meest productieve oplichters die je ooit zult zien, erg sluw. Ik zou elke rekening vermijden die ook maar in de verste verte verbonden is met dit stuk vuilnis, want uiteindelijk krijgt hij je te pakken en dat is dat, geen geld meer.