Question UPS/fedex etiketten

smellybelly45

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Is er een manier om gemakkelijk betalingen te doen voor labels?
Ik heb virtuele creditcards geprobeerd, maar dat werkt niet altijd met fedex en ups.
paypal is een optie voor ups, wat is de beste manier?

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
93
Deals
12
ja gebruik paypal,
je kunt een creditcard kopen die betaald wordt door crypto (er zijn zulke diensten) die je koppelt aan paypal, of je kunt die kaart rechtstreeks gebruiken.

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
160
Ja hebt deze kaarten ben je bereid meer te betalen dan de waarde van de kaarten?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Ik heb van een paar manieren gehoord. Ik krijg een secure spend visa gift card, eenmalig te gebruiken dus geen persoonlijke info nodig. Dan ga je buiten zitten met goede wifi of bij je vrienden thuis, of buiten bij je vijand of waar dan ook met goede wifi waar je toegang hebt en je labptop kunt gebruiken. Maak een nep account aan bij pirate shipt of usps, fedex, wat het makkelijkste is en zoek diegene die je altijd online laat betalen voor porto met je nieuwe visa kaart. Frit heeft hier al eens goed advies over gegeven, betaal voor label met die prepaid en via openbare wifi, krijg de porto, neem het mee en ga daarna lekker genieten van de rest van de dag denk ik.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Er is ook een plaats genaamd cryptoPostage.info. Je kunt labels kopen met BC of zelfs Monero zonder dat je je hoeft aan te melden of persoonlijke info hoeft te delen en je kunt kiezen voor usps of andere diensten en dan gewoon je pakket zoals usps in de doos stoppen. Als je openbare wifi gebruikt om het label te downloaden en vervolgens afdrukt op een oude printer die geen wifi nodig heeft, kun je in wezen een pakket posten en verzenden zonder veel sporen of verbinding met je achter te laten, als je het goed doet.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Mag ik vragen waarom u USPS niet gebruikt? Het is moeilijker voor de post om uw pakket te openen

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Ja, dat is waar. Ik gebruik altijd usps, ongeacht de betalingsmethode. De enige manier waarop ik iemand Fedex zou laten gebruiken is voor specifieke pakketten, maar dat is alleen omdat ik iemand heb die voor Fedex werkt en die "het proces verder kan helpen" als dat nodig is. Maar ja, usps is altijd het beste voor ongeveer alles.