- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 0
Hallo, goedendag. Ik heb twee vragen. Ten eerste wil ik een expert raadplegen over de methoden om efedrine uit pillen te extraheren. Ik weet niet zeker of de methoden die op deze website worden beschreven kunnen werken voor de pillen die ik heb. Ik heb een lijst met hulpstoffen die mijn pillen bevatten (ik heb ongeveer 300 pillen met elk 50 mg efedrinehydrochloride). De hulpstoffen zijn:
-microkristallijne cellulose.
-Talc
- Magnesiumstearaat
- Natriumcarboxymethylzetmeel (type A).
Welke methode is bij deze samenstelling geschikter om het hydrochloride van efedrine te extraheren? .
Een tweede vraag gaat over een probleem dat ik heb gehad met een platbodemkolf van 2000 ml met twee slangen. De erlenmeyer was vies en in de mondingen zaten resten van de reactie van het aluminium amalgaam. Ik heb een van de monden afgedekt met een glazen stop en toen ik probeerde de stop te verwijderen, zat hij vast en kreeg ik hem er niet uit. Wat kan ik doen om deze glazen stop te verwijderen zonder de kolf te beschadigen? Groeten en bedankt.
-microkristallijne cellulose.
-Talc
- Magnesiumstearaat
- Natriumcarboxymethylzetmeel (type A).
Welke methode is bij deze samenstelling geschikter om het hydrochloride van efedrine te extraheren? .
Een tweede vraag gaat over een probleem dat ik heb gehad met een platbodemkolf van 2000 ml met twee slangen. De erlenmeyer was vies en in de mondingen zaten resten van de reactie van het aluminium amalgaam. Ik heb een van de monden afgedekt met een glazen stop en toen ik probeerde de stop te verwijderen, zat hij vast en kreeg ik hem er niet uit. Wat kan ik doen om deze glazen stop te verwijderen zonder de kolf te beschadigen? Groeten en bedankt.