Question Tryptamine synthese van 5-HTP

fckphysicochemistry

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Jongens, ik heb een zeer betaalbare 5-HTP bron gevonden. Kan ik er tryptamine uit synthetiseren? Ik overweeg om een reductiemiddel te gebruiken, maar omdat mijn kennis theoretisch is, wil ik jullie hulp vragen bij het proces. Alvast bedankt.
 

sweettooth

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 14, 2023
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
De trryptamine zou serotonine zijn, waarschijnlijk te maken met hydroxide of PTSA, maar ik heb nooit een documentaire gezien over het maken van serotinine en vervolgens bufotenine. De gebruikelijke methode voor het maken van vergelijkbare compounts. Vooral het maken van bufotenine zou eenvoudig moeten gaan met formaldehyd natrium borohydrid. Het maken van serotinine heb ik gewoon nog nooit ergens gezien in het rodium van sciencemadness. Misschien is er een patent of wetenschappelijk tijdschrift, maar de meeste dingen over serotonine gaan over hoe het enzymatisch wordt geproduceerd in een dier of mens.
 

sweettooth

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 14, 2023
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Ik heb er ook over nagedacht om bufotenine te maken, maar alleen shulgins methode is er en hij gebruikte gewoon andere chemicaliën in zijn tijd en ik zou het geen probleem kunnen maken, maar pyrofoor spul of zo'n affort waarom zou ik als je melatonine kunt kopen en hydroxide of zuurmethode kunt gebruiken om de tryptamine ervan te maken en dan eenvoudig formaldehyd borohydride methanol en je hebt een product dat nog interessanter en beter te gebruiken is. Heb je bufotenin gezien hoe sommige mensen kotsen en als ze het alleen gebruiken kunnen ze sterven. gebruik 5-htp voor een betere dag meer goede gevoelens omdat het je serotonine opvult en de winter komt eraan dus geweldig dat je het hebt. maar hey als ik jou was zou ik gewoon dezelfde methode proberen om befotenin te maken zoals voor 5 met dmt of simpele dmt hoop dat het werkt kristalliseren en dan een kookpunttest doen als het past bij 4-ho-dmt geweldig je werk is gedaan
 

fckphysicochemistry

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Nee, ik heb nog nooit gehoord dat iemand is overleden aan bufo. Ik zal zeker proberen om tryptamine op een andere manier te maken.
 
Top