Drukkracht op tabletten en zeven

Claz

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 30, 2022
Messages
10
Reaction score
0
Points
1
Hi,
voor kleine tabletten: 7mm x 3mm, welke druk zou u aanbevelen? Is 40 kN misschien genoeg?

En denkt u dat zeven nodig is voor het persen? Al mijn poeder is 100 mesh
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
druk = kracht / oppervlakte, gebruik dat of oppervlakte x druk = kracht (aangezien kracht meestal wordt gemeten in n of kn is dat waarschijnlijk wat je zoekt, als ik het mis heb gebruik je gewoon de eerste formule).

tenzij je zeef nog kleiner is dan 100 mesh (ik betwijfel het ten zeerste), denk ik niet dat dit nodig is, gezien hoe fijn de zeef al is.
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
24
Points
3
Je kunt het online opzoeken. Er staat een calculator op sites die ingrediënten voor het persen van pillen verkopen. Of ze hebben iets in de buurt. Kijk ook op youtube en zoek naar berekeningen voor het persen van pillen. Udemy heeft ook formules en nog veel meer. Ik hoop dat dit helpt
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Hallo mensen !! Ik zoek hier informatie over, we hebben een machine voor pillen. We hebben kleuren en we willen mdma-pillen maken. Ik ben aan het zoeken, maar ik kan niets vinden over of we sommige dingen compact moeten maken. Of alleen mdma en kleur sterk zal zijn,
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Je hebt md+magnesiumsteereaat +microkristallijne cellulose nodig om xtv-pellets in harde vorm te maken
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Je moet dit mengsel van magnesiumstearaat en microkristallijne cellulose en je mdma maken om de tabletten te kunnen persen. Als je je mengbindmiddel niet gerepareerd hebt, zal de machine niet goed werken omdat het deze componenten nodig heeft om niet vast te komen zitten en de tabletten de juiste hardheid te geven. .
 
View previous replies…

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Dus als we elk 250 mg pillen nemen. Is totaal met alles. Of 250gr mdma plus kleur plus magnesium
En microkristallijn stearaat?
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Omdat we schrikken van wie de kleuren verkoopt. En voor elke kilo mdma hebben we ongeveer 3/4 kg nodig om van kleur te veranderen. Is dat zo? Omdat het gek is. Ik heb 500 kg kleur nodig. Niet voor het geld, maar om te weten of het te veel is of niet.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Nee, je hebt niet zoveel kleurstof nodig, er zijn poederkleurstoffen van voedselkwaliteit waarmee je met 10 g 1 kg bereid mengsel kunt kleuren.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
DWpNc23agA
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Ben jij Spaans? Ik ben Spaans!!!

Je bedoelt dat met 1kg mdma. Met magnesium, cellulose en weinig kleur verander ik van kleur? Mijn mdma is champagne.
 
Top