Productie van synthetische hasjiesj

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Inleiding
De belangrijkste ingrediënten voor rookmengsels zijn synthetische cannabinoïden. De meest geschikte cannabinoïden voor hasjiesj zijn klassieke naftoyl-indolen zoalsJWH-018, JWH-122, AM-2201, MAM-2201 en UR-144. UR-144 heeft een laag kookpunt en verdampt goed. Je kuntAB-PINACA, AB-CHEMINACA, ADB-CHMINACA enz. met succes gebruiken . AKB-48 en PB-22 zijn niet erg geschikte cannabinoïdenseries, inclusief hun analogen.

Sterkere concentraties cannabinoïden worden gebruikt voor hasj, in tegenstelling tot rookmengsels. Bijvoorbeeld, AB-PINACA startconcentratie begint bij 1 : 12 (reagens 1 g : base 12 g), AB-CHIMINACA - 1 g tot 25 g, UR-144 - 1 g tot 12 g, JWH-018 - 1 g tot 15 g, etc.

Handleiding voor synthetische hasjproductie met 3 kg productopbrengst wordt getoond in dit artikel .

Reagentia:
OuNJ8KdQfB

  • Bijenwas 750 g;
  • Henna 900 g;
  • Hopextract 600 g;
  • Glycerol (cas 56-81-5) 750 g;
  • Alcohol 750 ml (IPA aanbevolen);
  • Koffie;
Materiaal:
Fhg78YNr3m
Qkf6YEOhIS

  • Elektrische kookplaat met 2 branders;
  • Kookpan 10-15 l;
  • Pan 1-2 l;
  • Pollepel;
  • Emmer;
  • Weegschaal;
  • Infrarood tapijt;
  • Hydraulische pers;
  • Persvorm;
Procedure
Allereerst moet het synthesegebouw worden uitgerust met afzuigventilatie. Aangezien de chemicus te maken heeft met een alcoholoplossing met werkzame stof, kan de verdamping van deze oplossing op een elektrische brander leiden tot verdamping van de werkzame stof. Ventilatie pijp uitlaat moeten gaan naar een verlaten plaats om te voorkomen dat vreemden aandacht aan geuren. De toevoer van verse lucht moet gebeuren met behulp van ventilatoren of op zijn minst door ramen met passieve luchttoevoer. De ventilatiestroom in een werkruimte kan worden vergroot door de wanden aan drie zijden hermetisch te sluiten (achterkant en twee zijkanten) en het werkgebied ertussen te plaatsen. Een gewone afzuigkap met een kanaaluitlaat volstaat. Het is de moeite waard om een kanaalventilator met een capaciteit van 250 m3/u en een flexibel ventilatiekanaal aan te schaffen. Plaats hem boven het werkgebied en gooi een afvoerkanaal naar een verlaten plek. Een dergelijk ventilatiesysteem kan gemakkelijk worden gedemonteerd.
YVit8JSalb
R5urTSbJLO
7OshvrjQ16

Bijenwas 750 g wordt gemalen, in een kleine pan gedaan en verwarmd tot een maximale temperatuur op de kookplaat totdat het volledig gesmolten is (de was kan gaan koken). Was wordt meestal als grote stukken in bulk verkocht en het is moeilijk om vaste stukken te scheiden. Het is mogelijk om een mes te verhitten en de gewenste hoeveelheid was af te snijden.
78DpSbcCrK

Het smelten van was tot een vloeibare toestand duurt meestal niet lang. Ongeveer 15 minuten voor een bepaalde hoeveelheid.
ZEHegMyjXo

Isopropylalcohol (IPA) 750 ml wordt verwarmd in een grote pan. De benodigde hoeveelheid van de gekozen cannabinoïde wordt toegevoegd. Bijvoorbeeld AB-CHEMINACA 150 g om een concentratie van 1 : 20 g te verkrijgen. Vervolgens wordt de oplossing goed geroerd totdat de cannabinoïde volledig is opgelost. Daarna wordt de gesmolten kokendhete was uit de kleine pan in de grote pan met de cannabinoïde IPA-oplossing gegoten en goed geroerd. Vervolgens wordt glycerine 750 g toegevoegd aan de grote pan met het mengsel en roer het krachtig door. De temperatuur wordt op 100-120°С gehouden.

V3DKwZVP9O

Zwarte gemalen koffie, die een kleur geeft aan hasj, kan worden toegevoegd met was en glycerine. 1-2 eetlepels zijn genoeg. Henna 900 g en hopextract 600 g worden aan het mengsel toegevoegd. Henna en hopextract kunnen voor de toevoeging in een ander vat gemengd worden voor een betere consistentie.

Henna
TlSQcCD97K
Y612d8tKkH

Hopextract
DbShyl7Cqa

Daarna wordt het mengsel met een pollepel geroerd tot een homogeen mengsel om alle hop en henna goed te verzadigen met het kookmengsel.
Wjc5lvdsKJ

Het oplosmiddel wordt verdampt en het mengsel wordt erg dik. De verwarmingsplaat wordt uitgeschakeld. De dikke massa van 500 g wordt in een mal geplaatst en onder een hydraulische pers gezet. Er wordt 2 ton druk uitgeoefend op de persmal, dat is voldoende.
L8lu1oTA3W
1WOBKYrkCL
4hyrxzawNY


De mal met het product wordt geperst. Synthetische zachte hasj wordt verkregen als de opbrengst in een dergelijke vorm, die werd gebruikt voor het persen.
CRXTbJU0av
Op het eerste gezicht ziet het er hard uit, maar in warme handen is het eerder zacht.

Het resulterende mengsel wordt zo vaak mogelijk gekneed met de handen en met een deegroller tot het homogeen wordt en de nodige vorm aanneemt zoals plasticine.

Alle manipulaties moeten gebeuren onder afzuigventilatie. Als extra veiligheidsmaatregel moet een ademhalingstoestel worden gebruikt om te voorkomen dat er alcoholdampen met synthetische cannabinoïden worden ingeademd. Henna en hop moeten worden gewogen en overgebracht onder afzuigventilatie omdat hun stof allergieën en irritatie kan veroorzaken. Gebruik rubberen handschoenen, een veiligheidsbril en een laboratoriumjas met lange mouwen. Een vrij grote hoeveelheid ~10-20 kg synthetische hasj
kandoor één man zonder inspanning worden geproduceerd als hij een hydraulische pers heeft.
 
Last edited by a moderator:

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Ik neem aan dat het ook mogelijk is om "normale THC" te gebruiken in plaats van synth noids? Je moet waarschijnlijk de hoeveelheid aanpassen omdat THC zwakker is dan AB-CHIMINACA, UR-144 en JWH-018.

Is het niet mogelijk om als substraat nog CBD bloemsnippers te gebruiken? Ze zijn goedkoper dan alle ingrediënten die hier worden genoemd.

Als je CBD-bloemen gebruikt met synthetisch geproduceerde THC, krijg je een product dat zo goedkoop is als ongeveer 1$/g.

Ik geloof ook dat hasj geproduceerd met CBD bloemen en synthetisch geproduceerde THC moeilijker te onderscheiden is van echte hasj, behalve dat je geen normale variëteit aan THC erin hebt, bijvoorbeeld als je 100% zeldzame THC toevoegt, zoals THC Delta 8, die meestal maar voor minder dan 1% voorkomt in de normale "THC variëteit", dus je zou een labtest van de THC-distributie nodig hebben om de THC-diversiteit te controleren, maar verder zou het niet te onderscheiden moeten zijn.
 
Last edited:

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Doet denken aan natuurlijke hasj door hopextract. Er zijn andere trucs om de smaak van natuurlijk te brengen, maar ik ben geen voorstander van dergelijke acties.
 

None

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
30
Reaction score
6
Points
8
Hallo, beste Dampier, ik heb het met hop gemaakt, maar het deed niet denken aan hasjiesj. Kent u een etherische olie of een andere manier om het product naar hasjiesj te laten ruiken?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Met sommige terpenen - ja.
 
Last edited by a moderator:

salaubry

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
oook, het hopextract!
Nu moet ik het misschien nog proberen met kleine hoeveelheden.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Ik ken een eenvoudigere methode voor synthetische hasj gewoon - henna, rubberpoeder en terpentijn.
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Hallo Kunt u mij alstublieft dm
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
rubberpoeder? Banden roken
 

beetlebb

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
35
Reaction score
28
Points
18
Zeer informatief. SWIM maakte iets soortgelijks zonder AI's voor spirituele sessies. Het kan leuk zijn om smaken toe te voegen om nicotine- en AI-vrije rookwaar te maken.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Hier in mijn land wordt rubberpoeder vaak gebruikt in synth hashish. Ik weet niet waarom, maar de mensen zijn verslaafd aan de geur/smaak van rubber. Ze vinden het lekker. :D
 
Last edited:

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Nee, niet zoals een band :D De eigenlijke namen zijn xanthaangom en guarpitmeel. Je kunt ze kopen bij de apotheek



THLlWNG6EY
 

beetlebb

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
35
Reaction score
28
Points
18
Hoi Madmaximus,
Uit nieuwsgierigheid, hoe is de smaak en geur? Dit zijn veelvoorkomende incredients in gefabriceerde pillen, snoep en cosmetica en zouden makkelijk te vinden en goedkoop moeten zijn. Maar mijn zorg is of hun geur aangenaam kan zijn als er essentiële oliën aan worden toegevoegd... een beetje zoals wierook als je het laat branden.
Heb je toevallig een procedure?
Bedankt
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
De geur is als een brandende band, maar ZEER zwak en dof, het is vreemd maar het ruikt niet veel (zoals wiet bijvoorbeeld) en daarom roken de mensen liever synth hash dan wiet. Als je mensen niet van de geur en de smaak houden, kun je hopextract of iets anders met een goede smaak en geur toevoegen. :)
 

Antoine14

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
hallo, wat denk je ervan als we kief in plaats van henna gebruiken, zal de rest van de procedure dan net zo goed zijn, vermeld door William Dampierre
 

Antoine14

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
voor een neutrale smaak doe ik 40% soja hars, het probleem ca heeft een textuur van boetseerklei op de top, maar een cut c is perfect. als iemand een idee heeft op basis van kiefje ben taker.
 

Antoine14

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Het is beter om het product met aceton op de henna of kief te sprenkelen en 2 dagen te wachten tot het droog is, en dan verder te gaan met de procedure. wat denk jij?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Kief welke kwaliteit? Wil je er een zooitje van maken of het versterken met synthetische stoffen? Er zijn verschillende varianten om het recept te vervangen, daar kan ik apart meer over vertellen.
 
Last edited by a moderator:

Antoine14

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
kief CBD 7%, de kief alleen met een laag niveau van THC en cbd schiet niet erg op, maar met de toevoeging van soort olie meer cbd isolate ca werkt beter. van mijn kant met de toevoeging van Arabische gom is erg goed. Ik doe verschillende testen om het uiterlijk van de hasj te vinden, geel van kleur en die niet verkruimelt met de juiste geur. op dit moment is het bijna goed maar nog niet dat.
 

Antoine14

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
het doel is om een maximum aan natuurlijkheid te hebben, en zo gelijkaardig mogelijk met dezelfde effecten als de hasj voor minder dan 250 euro per pond.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
CBD heeft geen psychoactiviteit. Veel hasj heeft onzuiverheden, waarvan henna de belangrijkste is.
 
Last edited by a moderator:
Top