- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 35
Ik volgde de video en las de hele instructie door, toen ik het punt bereikte van het invoegen van kwiknitraatoplossing, 5ml (van 2g Hg + 15ml salpeterzuur 68%), dan 1 liter koud water, ik kreeg toen het resultaat zoals in de video, troebel grijs water en wat aluminiumfolie gespoeld, zoals de video en de instructie vermeldde wordt geadviseerd om meer water toe te voegen na de eerste drain, en om het drainageproces te herhalen, dus ik voeg nog 1 liter koud water toe.
Onverwacht probleem:
1. het wordt weer troebel grijs en ziet er dikker uit dan in het begin.
2. toen begonnen de bubbels groter te worden
3. het heeft meer warmte nu ik het probeerde aan te raken, dus ik giet het weer uit en voeg de derde 1 liter koud water toe
4. 3 minuten nadat ik al het troebele grijze water eruit heb gegoten, reageert de aluminiumfolie vanzelf en ontstaat er rook die het hele laboratorium bedekt, de kolf is zo koud en er liggen waterdruppels op het oppervlak van de kolf.
Moet ik de P2NP-oplossing direct na de afvoer van het eerste troebele grijze water gieten? Omdat de latere reactie lijkt op de reacties van het toevoegen van P2NP in de video.
Onverwacht probleem:
1. het wordt weer troebel grijs en ziet er dikker uit dan in het begin.
2. toen begonnen de bubbels groter te worden
3. het heeft meer warmte nu ik het probeerde aan te raken, dus ik giet het weer uit en voeg de derde 1 liter koud water toe
4. 3 minuten nadat ik al het troebele grijze water eruit heb gegoten, reageert de aluminiumfolie vanzelf en ontstaat er rook die het hele laboratorium bedekt, de kolf is zo koud en er liggen waterdruppels op het oppervlak van de kolf.
Moet ik de P2NP-oplossing direct na de afvoer van het eerste troebele grijze water gieten? Omdat de latere reactie lijkt op de reacties van het toevoegen van P2NP in de video.