Question zwavelzuur in het Verenigd Koninkrijk

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
27
Wat is de beste plaats om het te kopen, of beter nog, de beste manier om het te maken als je in het Verenigd Koninkrijk bent?

Evilcarrot1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Je kunt het online kopen. Vroeger was het in bandq £10 per liter. Als je op Google zoekt naar "one shot drain cleaner" is het 99,9% zwavelzuur, maar het is paars van kleur. Werkt perfect voor alles

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Hallo,

Zwavelzuur is in Groot-Brittannië verboden sinds de zuuraanvallen in Londen niet zo lang geleden.

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
10

zuur wordt moeilijker te vinden

Magnesiumsulfaat elektrochemisch splitsen in zwavelzuur en magnesiumhydroxide met behulp van een elektrolytische diafragmacel. Dit is vergelijkbaar met een eerdere video die ik heb gemaakt waarin ik zwavelzuur maakte van kopersulfaat, hoewel het gebruik van een sulfaatzout waarbij het kation een hoger reductiepotentiaal heeft dan waterstof het proces iets moeilijker maakt. Gebaseerd op het feit dat epsomzout bij mij rond de $10/kg kost (AUD), zou het H2SO4 dat met deze methode wordt gegenereerd theoretisch ongeveer $22,50/liter kosten (als het geconcentreerd zou zijn tot 98%), veel goedkoper dan de meeste zwavelzuurbronnen.