Question *SUGGESTIE* Tip Jar?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Na mijn recente debacle met vergoedingen en eigenlijk alleen maar voor de vele hulp die ik al heb gekregen, denk ik dat het erg leuk zou zijn om op een vakje op iemands profiel te kunnen klikken en gewoon een tip te sturen, het zou een tijdelijk btc-adres kunnen genereren zoals de portemonnee dat doet?

Waar het op neerkomt is dat ik graag een gemakkelijke manier zou willen om gewoon een paar dollar naar iemand te gooien zonder dat ze iets hoeven te bevestigen of te doen. Ik kan zo uit mijn hoofd vier leden tellen die nog wat geld tegoed hebben.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Dit was vroeger, in de jaren 20, heel gewoon op de markt. Het lijkt verloren te zijn gegaan. LE heeft OxyMonster wel opgespoord van Dream market dankzij een fooienpot die hij heeft verzilverd. Wees voorzichtig met je geld iedereen

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Altijd iets doms dat je raakt

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Heel waar, maar om eerlijk te zijn was het traceren van blockchain nog nieuw. Dat is het probleem dat ik zie met bitcoin. Je transactie staat voor altijd op de Bitcoin-blockchain.

View previous replies…

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Heb je WasabiWallet gebruikt/suggestie gedaan? Het Coinjoins je btc en geeft een percentage op de anonimiteit van je fondsen, ik heb dat gebruikt samen met het schudden van fondsen tussen wallets voordat ik aankopen doe. De vraag wordt 'hoe hard zijn ze bereid te malen om details? Over het algemeen (tenzij ik heel veel geluk heb) voelde ik me redelijk veilig met deze methode.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Ik heb het nog niet gebruikt, maar ik ga het zeker bekijken. Bedankt voor het delen!

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
PS Ik heb net ontdekt dat het verboden/illegaal is om te gebruiken in de VS, dus je WEET dat het goed moet zijn. ;)

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Kun je het nog steeds gebruiken?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language